10 vegan διαφορετικές συνταγές

    Nόστιμες, γρήγορες και κυρίως υγιεινές προτάσεις για το τραπέζι σας.

    <p><strong>Μεσογειακές ψητές γλυκοπατάτες με σος μπαχαρικών</strong></p>  <p><strong>Υλικά για 4 άτομα</strong><br /> 4 γλυκοπατάτες καθαρισμένες και κομμένες στη μέση κατά μήκος, 1 φλιτζ. βρασμένα ρε
    1 / 10

    Ταχινόσουπα με λαχανικά

    Υλικά για 4 άτομα
    900 γραμμ. καρότα, 2 πράσα, 1 λίτρο ζωμό λαχανικών, 1 φλιτζ. νερό, 4 σκελίδες σκόρδο (πολτοποιημένες), 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1/2 κ.γ. κόλιαντρο, 1/2 κ.γ. κουρκουμά, 1/2 κ.γ. πιπέρι καγιέν, αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι, 1/3 φλιτζ. ταχίνι, χυμό από 1 λεμόνι, 2 κλωναράκια φρέσκο θυμάρι.

    Εκτέλεση
    1. Καθαρίζετε και ψιλοκόβετε τα λαχανικά και τα μυρωδικά.

    2. Σε μια κατσαρόλα με καυτό λάδι σοτάρετε τα πράσα για 4', έπειτα ρίχνετε το σκόρδο, τα μπαχαρικά, το κόλιαντρο, τα καρότα και μαγειρεύετε για 5'. Στη συνέχεια προσθέτετε το ζωμό, το νερό, σκεπάζετε με το καπάκι και αφήνετε τη σούπα να βράσει για 25'.

    3. Όταν είναι έτοιμη την αποσύρετε από τη φωτιά και την αφήνετε να κρυώσει για 10'. Μετά ρίχνετε το ταχίνι ανακατεύοντας καλά. Με τη βοήθεια ενός μπλέντερ χειρός (ή μούλτι) πολτοποιείτε τη σούπα.

    4. Βάζετε την κατσαρόλα ξανά στο μάτι και μαγειρεύετε έως ότου η βελουτέ σας να αποκτήσει την επιθυμητή πυκνότητα.

    5. Προσθέτετε λίγο χυμό λεμονιού, αλάτι, πιπέρι και σερβίρετε με ψιλοκομμένο κόλιαντρο και μία κουταλιά γιαούρτι (προαιρετικά). Ταιριάζει ιδανικά με ψητές αραβικές πίτες.

    Φωτογραφία από το www.pinchofyum.com.

    facebook twitter Instagram