4 λαχταριστοί τρόποι να βάλετε το αβοκάντο στη διατροφή σας

    Είναι θρεπτικό, πλούσιο σε καλά λιπαρά και πολύ νόστιμο. Μπήκαμε στο blog iamafoodblog.com και βρήκαμε υπέροχες συνταγές που θέλουμε να δοκιμάσουμε τώρα.

    <p><strong>Τηγανιτό ρύζι με αβοκάντο και φασόλια</strong></p>  <p><strong>Υλικά</strong><br /> 1 αβοκάντο κομμένο σε φέτες, 2 φλιτζ. φασολάκια ψιλοκομμένα, 2 αυγά, 4 σκελίδες σκόρδο<br /> 2 φλιτζ. ρύζ
    1 / 4

    Ζυμαρικά με αβοκάντο και αυγό

    Υλικά
    1 συσκευασία φαρφάλες, 1/2 αβοκάντο καθαρισμένο, 1 σκελίδα σκόρδο πολτοποιημένο
    μια χούφτα κόλιανδρος ψιλοκομμένος, 1/2 κ.σ. χυμός λάιμ, 1 κ.σ. ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι, 1 αυγό μάτι

    Εκτέλεση:
    1. Σε μια κατσαρόλα με αλατισμένο νερό, βράζετε τις φαρφάλες.
    2. Ρίχνετε στο μπλέντερ το αβοκάντο, το σκόρδο, τον κόλιανδρο, το λάιμ και το ελαιόλαδο και τα χτυπάτε καλά.
    3. Κρατάτε 2 κ.σ. από το ζωμό ζυμαρικών και τις ρίχνετε στη σάλτσα με το αβοκάντο. Ανακατεύετε καλά.
    4. Ανακατεύετε τα ζυμαρικά με τη σάλτσα και από πάνω τοποθετείτε το αυγό. Αλατοπιπερώνετε.

    facebook twitter Instagram