4 λαχταριστοί τρόποι να βάλετε το αβοκάντο στη διατροφή σας

    Είναι θρεπτικό, πλούσιο σε καλά λιπαρά και πολύ νόστιμο. Μπήκαμε στο blog iamafoodblog.com και βρήκαμε υπέροχες συνταγές που θέλουμε να δοκιμάσουμε τώρα.

    <p><strong>Ζυμαρικά με αβοκάντο και αυγό</strong></p>  <p><strong>Υλικά</strong><br /> 1 συσκευασία φαρφάλες, 1/2 αβοκάντο καθαρισμένο, 1 σκελίδα σκόρδο πολτοποιημένο<br /> μια χούφτα κόλιανδρος ψιλοκ<p><strong>Ζυμαρικά με αβοκάντο και αυγό</strong></p>  <p><strong>Υλικά</strong><br /> 1 συσκευασία φαρφάλες, 1/2 αβοκάντο καθαρισμένο, 1 σκελίδα σκόρδο πολτοποιημένο<br /> μια χούφτα κόλιανδρος ψιλοκ
    <p><strong>Σαλάτα με νουντλς, αβοκάντο, καλαμπόκι</strong></p>  <p><strong>Υλικά</strong><br /> 170 γραμμ. νουντλς, 1/4 μοβ λάχανο ψιλοκομμένο, 1 καλαμπόκι βρασμένο και κομμένο σε κομμάτια (ή κονσέρβα
    2 / 4

    Τηγανιτό ρύζι με αβοκάντο και φασόλια

    Υλικά
    1 αβοκάντο κομμένο σε φέτες, 2 φλιτζ. φασολάκια ψιλοκομμένα, 2 αυγά, 4 σκελίδες σκόρδο
    2 φλιτζ. ρύζι, ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι

    Εκτέλεση:
    1. Σε ένα τηγάνι, ρίχνετε λίγο ελαιόλαδο και σοτάρετε το σκόρδο μέχρι να ροδίσει. Το μεταφέρετε σε χαρτί κουζίνας για να απορροφηθούν τα υγρά και αλατίζετε.
    2. Σε ένα μεγάλο τηγάνι ή γουόκ, ρίχνετε λίγο λάδι. Σπάτε τα αυγά και με ένα πιρούνι ανακατεύετε για να γίνουν σκραμπλ (τρίμματα). Τα αφαιρείτε από το σκεύος και τα τοποθετείτε σε ένα πιάτο.
    3. Στο ίδιο τηγάνι σοτάρετε τα φασολάκια για 2'. Τα αφαιρείτε από το σκεύος.
    4. Ρίχνετε λίγο ακόμα λάδι στο τηγάνι και σοτάρετε το ρύζι μέχρι να μαλακώσει. Βάζετε μέσα και τα αυγά και τα φασόλια και το σκόρδο και ανακατεύετε. Αλατοπιπερώνετε.
    5. Γαρνίρετε με αβοκάντο σε φέτες και σερβίρετε.

    facebook twitter Instagram