4 λαχταριστοί τρόποι να βάλετε το αβοκάντο στη διατροφή σας

    Είναι θρεπτικό, πλούσιο σε καλά λιπαρά και πολύ νόστιμο. Μπήκαμε στο blog iamafoodblog.com και βρήκαμε υπέροχες συνταγές που θέλουμε να δοκιμάσουμε τώρα.

    <p><strong>Τηγανιτό ρύζι με αβοκάντο και φασόλια</strong></p>  <p><strong>Υλικά</strong><br /> 1 αβοκάντο κομμένο σε φέτες, 2 φλιτζ. φασολάκια ψιλοκομμένα, 2 αυγά, 4 σκελίδες σκόρδο<br /> 2 φλιτζ. ρύζ
    <p><strong>Πίτσα με αβοκάντο και μπιζέλια</strong></p>  <p><strong>Υλικά</strong><br /> 1 έτοιμη ζύμη για πίτσα, 1/2 φλιτζ. τριμμένη μοτσαρέλα,1 σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένη<br /> 1 φλιτζ. βρασμένα μπιζ
    3 / 4

    Σαλάτα με νουντλς, αβοκάντο, καλαμπόκι

    Υλικά
    170 γραμμ. νουντλς, 1/4 μοβ λάχανο ψιλοκομμένο, 1 καλαμπόκι βρασμένο και κομμένο σε κομμάτια (ή κονσέρβα), 1 κίτρινη πιπεριά κομμένη σε λεπτές φέτες, 1 αγγούρι κομμένο σε λεπτές φέτες
    100 γραμμ. ντοματίνια κομμένα στη μέση, 1 μαρούλι ψιλοκομμένο, 1/3 φλιτζ. κόλιανδρος ψιλοκομμένος
    1/3 φλιτζ. φρέσκα κρεμμύδια ψιλοκομμένα, 1 αβοκάντο κομμένο σε φέτες

    Για το ντρέσινγκ:
    1/3 φλιτζ. ξίδι, 4 κ.σ. σησαμέλαιο, 1 κ.σ. σουσάμι σοταρισμένο, 2 κ.σ. σόγια σος
    αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι
     
    Εκτέλεση:

    1. Σε μια κατσαρόλα με αλατισμένο νερό βράζετε τα νουντλς.
    2. Σε ένα βαθύ μπολ ρίχνετε όλα τα υλικά της σαλάτας.
    3. Σε ένα μπολ ανακατεύετε τα υλικά του ντρέσινγκ και περιχύνετε τη σαλάτα.

    facebook twitter Instagram