Sexual Workout: Πυελικές ασκήσεις για απολαυστικούς οργασμούς

    Step by step οδηγίες για να αναβαθμίσετε τις ερωτικές σας επιδόσεις με ένα σετ ασκήσεων που υπόσχονται περισσότερα από μία απλή ενδυνάμωση.

    Κείμενο: Δέσποινα Σάμψων,Φωτογράφιση: Tiziano Magni
    ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
    1 / 3
    ΕΠΟΜΕΝΟ
    Βρετανοί ερευνητές του Πανεπιστημίου King's College αμφισβήτησαν την ύπαρξη του σημείου G, του ισχυρού συμβόλου του γυναικείου οργασμού, αναφέροντας σε δημοσίευσή τους στην επιστημονική επιθεώρηση Jou

    Βρετανοί ερευνητές του Πανεπιστημίου King's College αμφισβήτησαν την ύπαρξη του σημείου G, του ισχυρού συμβόλου του γυναικείου οργασμού, αναφέροντας σε δημοσίευσή τους στην επιστημονική επιθεώρηση Journal of Sexual Medicine ότι η ιδέα του σημείου ίσως να είναι υποκειμενική. Ωστόσο αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι άλλη μια φορά μπαίνει διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στη μαζική κουλτούρα της ερωτικής επιθυμίας και την επιστήμη της ανατομίας. Γιατί αυτό που ουσιαστικά τέθηκε στο τραπέζι των επιστημονικών διαπραγματεύσεων είναι τα αληθινά στοιχεία που μπορεί να οδηγήσουν στον οργασμό. Η έρευνα προσπάθησε να αναδείξει την ανάγκη των γυναικών να ενημερωθούν όχι πια για αμφιλεγόμενες τεχνικές και εξελιγμένα βοηθήματα της σεξουαλικής βιομηχανίας, αλλά για σαφή ιατρικά δεδομένα που μπορούν να κάνουν ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής τους καλύτερο. Η σημασία των πυελικών μυών Εκείνο που θεωρείται βέβαιο πια είναι ότι κατά την ερωτική πράξη όσο πιο σφικτό είναι το αιδοίο, τόσο μεγαλύτερη είναι η απόλαυση για τη γυναίκα και τον άντρα. Εκτός όμως από τον κόλπο, το σύνολο των μυών μέσα στη λεκάνη που στηρίζει τα εσωτερικά μας όργανα είναι αυτό που θεωρείται ότι κινεί τα νήματα της απόλαυσης. Οι πυελικοί μύες, όπως αποκαλούνται, χαλαρώνουν όχι μόνο με την πάροδο του χρόνου, αλλά και νωρίτερα και είναι εκείνοι που ενοχοποιούνται από την επιστημονική κοινότητα για τη μείωση της σεξουαλικής ικανοποίησης ή ακόμα και για την ολοκληρωτική απουσία οργασμού. Τα καλά νέα τα οποία επιβεβαιώνονται και από τη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ είναι ότι οι συγκεκριμένοι μύες, όπως και οποιοσδήποτε άλλος μυς, αν γυμναστούν, μπορεί να ισχυροποιηθούν, δηλαδή να επανέλθουν στην αρχική τους κατάσταση. Ουσιαστικά η τακτική άσκηση βοηθάει αυτό το σύνολο της μυϊκής μάζας να αυξήσουν τον όγκο τους, κάτι το οποίο ουσιαστικά μεταφράζεται σε περισσότερες απολήξεις νεύρων που μεταφέρουν πιο εύκολα το αίσθημα της απόλαυσης κατά τη διάρκεια της σωματικής επαφής.

    ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
    1 / 3
    ΕΠΟΜΕΝΟ

    facebook twitter