Sexual Workout: Πυελικές ασκήσεις για απολαυστικούς οργασμούς

    Step by step οδηγίες για να αναβαθμίσετε τις ερωτικές σας επιδόσεις με ένα σετ ασκήσεων που υπόσχονται περισσότερα από μία απλή ενδυνάμωση.

    Κείμενο: Δέσποινα Σάμψων,Φωτογράφιση: Tiziano Magni
    <b>Εισαγωγή στον οργασμό</b> Υπάρχουν, λοιπόν, ειδικές ασκήσεις που μπορούν να αλλάξουν την ανατομία και κυρίως την ερωτική μας κατάσταση; Η σεξουαλική προπόνηση (sexual workout) προβλήθηκε από μια με

    Εισαγωγή στον οργασμό Υπάρχουν, λοιπόν, ειδικές ασκήσεις που μπορούν να αλλάξουν την ανατομία και κυρίως την ερωτική μας κατάσταση; Η σεξουαλική προπόνηση (sexual workout) προβλήθηκε από μια μερίδα του Τύπου ως μια πικάντικη λεπτομέρεια της καθημερινότητας, αν και αρχικά οι συγκεκριμένες τεχνικές Kegel αποτελούσαν ταμπού γιατί συνδέονταν με προβλήματα ακράτειας που αφορούσαν μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες. Μόνο το τελευταίο διάστημα οι γυναικολόγοι ξεκίνησαν να συστήνουν με μεγαλύτερη θέρμη στις πελάτισσές τους να ασχοληθούν πιο εντατικά με αυτό το ζήτημα ενημερώνοντάς τες για την αναγκαιότητα των πυελικών ασκήσεων ακόμα και από πιο νεαρή ηλικία. Το πρόβλημα που αρχικά δημιουργήθηκε είναι ότι οι περισσότερες απ' όσες προσπάθησαν να εξασκήσουν αυτούς τους εσωτερικούς μυς απέτυχαν να τους εντοπίσουν ασκώντας πίεση στους κοιλιακούς ή σε εκείνους που βρίσκονται στο εσωτερικό των μηρών. Τίποτα από τα δύο δεν είναι τελικά το ζητούμενο. Η Αν Χούπερ, ειδικευμένη θεραπεύτρια σε θέματα σχέσεων και σεξ και συγγραφέας πολλών βιβλίων, ανάμεσα στα οποία και το How Was it for you? (Εσύ πώς πέρασες;, εκδ. Carrol & Βrown), διευκρινίζει πώς ακριβώς εντοπίζουμε το συγκεκριμένο σημείο στο σώμα μας ώστε στη συνέχεια να προχωρήσουμε σε συγκεκριμένες ασκήσεις, χωρίς να υπάρχει η ανάγκη να καταφύγουμε σε σχήματα και σκίτσα που τελικά δεν ανταποκρίνονται στην ιδιαίτερη ανατομία του γυναικείου σώματος. To πρόγραμμά της στηρίζεται στη μέθοδο του διάσημου ουρολόγου Κέγκελ αλλά παρουσοάζεται στην πιο εξελιγμένη του μορφή.


    facebook twitter Instagram