Αποτοξίνωση τώρα με τη δίαιτα O2

Αποτοξίνωση τώρα με τη δίαιτα O2

Φωτογράφιση: Κώστας Αυγούλης/D-Tales

Τι και αν το ρίξατε έξω στις γιορτές. Χάστε έως και 4 κιλά σε μόλις 4 μέρες με ένα εύκολο πρόγραμμα που υπόσχεται να σας βάλει σε φόρμα. Η δίαιτα Ο2 είναι η αγαπημένη της Τζένιφερ Λόπεζ, στην οποία καταφεύγει κάθε φορά που θέλει να βρεθεί στα γυρίσματα ή στη σκηνή απαλλαγμένη από περιττά κιλά. Είναι ιδανική για όλες όσες θέλουν να χάσουν βάρος γρήγορα και αποτελεσματικά, χωρίς να ταλαιπωρήσουν τον οργανισμό τους.

Οι αρχές
Όλα ξεκινούν από ένα τετραήμερο πρόγραμμα διατροφής, με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, το οποίο πρέπει να ακολουθήσετε κατά γράμμα. Σε αυτήν τη φάση τρώτε πολλά λαχανικά με λίγη άπαχη πρωτεΐνη και πίνετε αρκετά υγρά, που θα σας βοηθήσουν να ξεφουσκώσετε. Με αυτό τον τρόπο ο οργανισμός σας αποτοξινώνεται, χωρίς να χάσετε την ενέργειά σας.

10 χρυσοί κανόνες για το τετραήμερο πρόγραμμα διατροφής:
1. 8 ποτήρια νερό την ημέρα, στα οποία προσθέτετε 30ml χυμό λεμονιού, καθώς και 2 φλιτζ. πράσινο τσάι είναι απαραίτητα για την αποτοξίνωση του οργανισμού σας.
2. 8 ώρες ύπνου είναι αναγκαίες.
3. Κάντε όσο περισσότερο σεξ μπορείτε. Λειτουργεί ως φυσικό αντιοξειδωτικό.
4. Βγείτε με συγγενείς και φίλους. Η παρέα με αγαπημένα σας πρόσωπα βοηθά τον οργανισμό σας.
5. Μην ξεχνάτε να καθαρίζετε το πρόσωπό σας πρωί και βράδυ με ένα σαπούνι από φυσικά υλικά.
6. Την πρώτη και την τέταρτη μέρα κάντε απολέπιση σε πρόσωπο και σώμα.
7. Φροντίστε να πίνετε το τσάι μόνες σας σε ένα ήσυχο μέρος.
8. Αφιερώστε καθημερινά 15' από το χρόνο σας για να κάνετε κάτι που σας ευχαριστεί (π.χ. ένα μασάζ).
9. Ασχοληθείτε με το περιβάλλον στο οποίο ζείτε. Πετάξτε άχρηστα αντικείμενα και φροντίστε να είναι όσο πιο ήρεμο γίνεται.
10. Γυμναστείτε τουλάχιστον για 45' την ημέρα.

Τα πλεονεκτήματα
Μείον 4 κιλά σε μόλις 4 μέρες. Ο σωστός συνδυασμός των τροφών βοηθά τον οργανισμό σας να αποτοξινωθεί, ενώ σας χαρίζει ενέργεια και λαμπερό δέρμα.

Τα μειονεκτήματα
Είναι ένα εντατικό πρόγραμμα διατροφής, στο οποίο θα πρέπει να προσέξετε να μην ταλαιπωρήσετε τον οργανισμό σας περισσότερο απ' όσο αντέχετε.

Η προέλευσή της
Η ιδέα προήλθε από την Κέρι Γκλάσμαν, κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο και συγγραφέα βιβλίων διατροφής.

Μάθετε περισσότερα
Στο βιβλίο The O2 Diet (Η δίαιτα Ο2, εκδ. Rodale), της Κέρι Γκλάσμαν.

Πρόγραμμα διατροφής για 4 μέρες
Πρωινό

Ομελέτα με 1 ολόκληρο αυγό και 3 ασπράδια, στα οποία θα προσθέσετε 1 κ.γ. ξερό βασιλικό και θα ψήσετε σε αντικολλητικό τηγάνι. Θα ήταν προτιμότερο τα αυγά να είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα. 1 φλιτζ. πράσινο τσάι, 1 φλιτζ. νερό με 30 ml χυμό λεμονιού.
Σνακ
1 πράσινο μήλο σε φέτες, τις οποίες θα πασπαλίσετε με 1 κ.γ. κανέλα.
Μεσημεριανό
Σπανάκι σε απεριόριστη ποσότητα (μαγειρεμένο ή ωμό), το οποίο θα σερβίρετε με αρωματικό ξίδι, 120 ml σολομός ή γλώσσα (στο γκριλ, στο φούρνο ή στον ατμό) με 1 κ.γ. ρίγανη, 8 καρύδια πεκάν, 1 φλιτζ. νερό με 30 ml χυμό λεμονιού.
Απογευματινό
Αγκινάρες στον ατμό ή 1/2 φλιτζ. του τσαγιού καρδιές αγκινάρας σε κονσέρβα, 1 φλιτζ. πράσινο τσάι.
Βραδινό
Σαλάτα μαρούλι με καρότα, ντομάτες και κόκκινες πιπεριές, στην οποία θα ρίξετε 1 κ.γ. έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και χυμό λεμονιού, σπαράγγια στον ατμό, 120 γραμμ. άπαχη πρωτεΐνη, δηλαδή στήθος κοτόπουλου ή γαλοπούλας, χωρίς την πέτσα, ή άπαχο μπιφτέκι κοτόπουλου ή γαλοπούλας ψητά στο γκριλ, μαγειρεμένα στο φούρνο ή στον ατμό. Ένα πιάτο, το οποίο θα σερβίρετε μόνο με 1 κ.γ. ρίγανη, 1 φλιτζ. νερό με 30 ml χυμό λεμονιού και 1 φλιτζ. μύρτιλλα.

 

Στις 4 ημέρες που διαρκεί ο πρόγραμμα θα πρέπει να ακολουθήσετε ακριβώς το ίδιο διαιτολόγιο χωρίς... παρασπονδίες, ώστε να μπορέσετε να δείτε την επιθυμητή διαφορά στο σώμα σας.

facebook twitter