4 tips για να τρώτε πιο σωστά

    Αυτές οι συμβουλές θα σας βοηθήσουν να περιορίσετε το αίσθημα της πείνας, κάνοντας μερικές μόνο αλλαγές στο καθημερινό σας μενού.

    - Ικανοποιήστε την ανάγκη σας για ποικιλία κάνοντας το παρακάτω τρικ. Ποντάρετε πάντα στις υγιεινές τροφές, που θα σας δώσουν απόλαυση, όχι όμως και θερμίδες. Συμπεριλάβετε στο μενού σας μόνο ένα ή δύο παχυντικά φαγητά σε μικρή ποσότητα.

    - Αντικαταστήστε τροφές με ήπια γεύση με άλλες, πιο έντονες. Αντί για μοτσαρέλα προτιμήστε  παρμεζάνα και αντί για πουρέ επιλέξτε  πατάτες φούρνου. Με αυτό τον τρόπο τρώτε αποδεδειγμένα λιγότερο και απολαμβάνετε περισσότερο.

    - Προσπαθήστε ώστε τα γεύματά σας να περιορίζουν την πείνα σας αποτελεσματικά. Μη φάτε, για παράδειγμα, ένα μπολάκι τηγανητές πατάτες. Ίσως έτσι να ικανοποιείται η όρεξή σας, αλλά το στομάχι ουσιαστικά μένει άδειο.

    - Όσο και αν χαίρεστε την παρέα και τις συζητήσεις στο τραπέζι, θα πρέπει να είστε συγκεντρωμένες στο πιάτο σας. Να απολαμβάνετε το άρωμα, τη γεύση και την υφή του φαγητού και να το μασάτε καλά. Έρευνες έχουν δείξει πως, όταν τρώτε χωρίς να είστε συγκεντρωμένες, φορτώνεστε 30% περισσότερες θερμίδες.

    facebook twitter Instagram