5 βήματα για επίπεδη κοιλιά

    Οι τοπ συμβουλές για να αποφύγετε δυσπεψία και φουσκώματα. Έτσι θα αποκτήσετε το κορμί των ονείρων σας.

    5 βήματα για επίπεδη κοιλιά

    1. Οι σαλάτες ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για το φούσκωμα. Η λύση δεν είναι να σταματήσετε να τρώτε λαχανικά, αλλά να προτιμάτε τα βρασμένα αντί για τα ωμά. Επίσης, μετά το φαγητό προσπαθήστε να αποφεύγετε τους χυμούς και τις σαλάτες, ενώ τροφές όπως το σκόρδο, το κρεμμύδι, το πράσο και το λάχανο, που δυσκολεύουν την πέψη, θα πρέπει να καταναλώνονται σε περιορισμένη ποσότητα. Μια πολύ καλή ιδέα είναι να ρίξετε στο φαγητό σας 1 κ.σ. λινέλαιο. Χαρίζει ιδιαίτερη γεύση, αλλά και βοηθά στη λειτουργία του εντέρου.

    2.Προβιοτικές τροφές, όπως φρέσκο πρόβειο γιαούρτι, αλλά και  γιαούρτια ενισχυμένα με προβιοτικά, μειώνουν το φούσκωμα, οπότε θα πρέπει να περιλαμβάνονται στο καθημερινό σας διαιτολόγιο.

    3.Όσο πιο καλά μασάτε την τροφή, τόσο καλύτερα διασπάται και το στομάχι σας τη δέχεται πιο εύκολα. Προσπαθήστε λοιπόν να μασάτε τριάντα πέντε με σαράντα φορές πριν καταπιείτε. Ένα άλλο έξυπνο κόλπο είναι να δοκιμάσετε να φάτε το φαγητό σας με μικρό πιρούνι ή κουτάλι. Θα χορτάσετε πολύ πιο γρήγορα.

    4. Προσπαθήστε να πίνετε δύο με τρία λίτρα νερό ή φυτικό τσάι και βάλτε στη ζωή σας την άσκηση.

    5. Προσπαθήστε να καταναλώνετε ένα γιαούρτι κάθε πρωί στις 6, ενώ θα πρέπει να πηγαίνετε για ύπνο νωρίς το βράδυ. Ο καλός και επαρκής ύπνος ενεργοποιεί τις ορμόνες που βοηθούν στην αντιγήρανση. Προφανώς, είναι δύσκολο να προσαρμόσετε το καθημερινό σας πρόγραμμα σε αυτά τα δεδομένα, οπότε προσπαθήστε το βράδυ να τρώτε όσο πιο ελαφρά μπορείτε και πάντα πριν από τις 9.

    facebook twitter Instagram