5 διαφορετικά tips για επίπεδη κοιλιά

    Γνωρίζουμε ήδη πως πρέπει να γυμναζόμαστε τακτικά και να προσέχουμε τη διατροφή μας, ξέρουμε όμως αρκετά για την πέψη; Οι γκουρού του fitness Katrina Hodgson και Karena Dawn μοιράζονται τις πραγματικά χρήσιμες συμβουλές τους.

    <p>Φωτο: <a href= https://www.toneitup.com/  target= _blank >www.toneitup.com</a>.</p>

    Φωτο: www.toneitup.com.

    -Μασήστε καλά την τροφή σας
    «Πρέπει να μασάτε γύρω στις 30 φορές πριν καταπιείτε. Αυτό ισχύει και για τα smoothies και για τις σούπες, καθώς μόνο έτσι ο οργανισμός παράγει τα απαραίτητα ένζυμα».

    -Όχι νερό με το γεύμα
    «Ενυδατώστε τον οργανισμό σας 30' πριν το φαγητό, ώστε να μην υπάρχουν αρκετά υγρά στο στομάχι».

    -Ναι στον κουρκουμά
    «Προσθέστε 1 κ.σ. στα smoothies, στο τσάι ή και στο νερό σας. Είναι γνωστό πως σε αυτό το μπαχαρικό κρύβεται το μυστικό της αποτοξίνωσης».

    -Αποφύγετε τα αναψυκτικά
    «Προτιμήστε ένα ποτήρι νερό με λεμόνι και τζίντζερ ή ένα φλιτζάνι τσάι με δυόσμο, για να ανακουφίσετε το στομάχι σας και να βοηθήσετε την πέψη της τροφής».

    -Ναι στα σπαράγγια
    «Αποτελούν φυσικό διουρητικό και είναι η τοπ επιλογή για να καταπολεμήσετε το ενχολητικό φούσκωμα».

    facebook twitter