5 δοκιμασμένοι τρόποι να χάσετε βάρος (και να μην το ξαναπάρετε!)

    Ο απόλυτος οδηγός για τέλειες αναλογίες, χωρίς να πεινάσετε.

    <p>φωτο: <a href= https://www.pinterest.co.uk/pin/734297914218851943/  target= _blank >pinterest.com</a></p>

    φωτο: pinterest.com

    1. Μην ξανακάνετε εξαντλητικές δίαιτες που αποκλείουν συγκεκριμένες τροφές καθώς έρευνες δείχνουν ότι αποτυγχάνουν κατά 95%. Φροντίστε να βρείτε έναν ρεαλιστικό τρόπο διατροφής που μπορείτε να ακολουθήσετε για καιρό έτσι ώστε να δίνετε στον οργανισμό σας τα καύσιμα που χρειάζεται για να αντεπεξέλθει και στο πρόγραμμα γυμναστικής που επίσης πρέπει να εντάξετε στην καθημερινότητά σας. 

    2. Τα φρούτα ή τα λαχανικά πρέπει να συνόδευουν κάθε σας γεύμα. Δεν έχουν πολλές θερμίδες, έχουν ευεργετικές ιδιότητες και συμβάλλουν στην σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος, που είναι πολύ βασική όταν θέλουμε να χάσουμε βάρος. Επίσης λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες θα κρατήσουν την πείνα μακριά για περισσότερη ώρα. 

    3. Αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα και φροντίστε να έχετε υγιεινές εναλλακτικές για snacking και γλυκές απολάυσεις. Έτσι δεν θα στερείστε τις γεύσεις που αγαπάτε αλλά θα το κάνετε με υγιεινό τρόπο που θα σας βοηθήσει να φτάσετε τον τελικό σας στόχο. 

    4. Επιλέξτε την σωστή γυμναστική για τις ανάγκες σας και μην "κολλάτε" σε ένα πρόγραμμα. Η αερόβια γυμναστική είναι πολύ βασική για την απώλεια βάρους αλλά μην αγνοείτε και ασκήσεις με βάρη που ενδυναμώνουν τους μυες, καίγοντας έτσι περισσότερες θερμίδες. 

    5. Πίνετε πολύ νερό κατά την διάρκεια της ημέρας. Μπορείτε να δοκιμάσετε να το αρωματίσετε με φρούτα ή λαχανικά που τους δίνουν άλλη γεύση αν αυτό σας βοηθά να πίνετε περισσότερο. 

    facebook twitter Instagram