5 τρόποι για να χάσουμε τα κιλά που πήραμε

    Η διαιτολόγος προτείνει στρατηγικές που θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε την εικόνα μας.

    Φωτογράφος: Θανάσης Κρίκης
    <p><strong>2. Μικρά και συχνά γεύματα</strong><br /> «Μας βοηθούν να αποφύγουμε το γνωστό τσιμπολόγημα! Οργανώνοντας τα γεύματά μας σε 3 κυρίως  (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) και σε 2 ενδι
    1 / 3

    Ανεμελιά και γευστικές ατασθαλίες ίσως χαρακτήρισαν και τις φετινές καλοκαιρινές μας διακοπές. Συχνά λοιπόν, με την επιστροφή μας στους καθημερινούς ρυθμούς αντιλαμβανόμαστε ότι κάποια κιλάκια παραπάνω ή ακόμα και κάποιοι πόντοι προστέθηκαν. Η Ελένη Τσαχάκη, διαιτολόγος-διατροφολόγος μας αναλύει τους τρόπους για να επανέλθουμε σε φόρμα.

    1. Μην παραλείπετε το πρωινό
    «Η αρχή της ημέρας μας και κατά συνέπεια, το πρώτο μας γεύμα είναι βασικό για να μας εφοδιάσει με ενέργεια και θρεπτικά συστατικά από την 8ωρη νηστεία του ύπνου» αναφέρει η κ. Τσαχάκη. Συνεπώς, πρέπει να καταναλώνουμε ένα πλήρες πρωινό, το οποίο είναι σημαντικό να περιέχει και τις 3 ομάδες με πολύτιμες ουσίες:
    -υδατάνθρακες για ενέργεια
    -πρωτεΐνες για «χτίσιμο» των μυών  
    -φρούτα για φυτικές ίνες και βιταμίνες!
    Μια καλή επιλογή είναι δημητριακά πρωινού ολικής άλεσης μαζί με γάλα χαμηλό σε λιπαρά ή γάλα αμυγδάλου, λίγους ξηρούς καρπούς ή και αποξηραμένα φρούτα.

    facebook twitter Instagram