Καλλίγραμμη σιλουέτα: Με αυτό το 48ωρο detox πρόγραμμα δεν θα πιστεύεις στα μάτια σου

    Κάνε επανεκκίνηση στον οργανισμό σου και εφοδιάσου με ενέργεια με ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα διατροφής και προπόνησης. Δοκίμασέ το το Σαββατοκύριακο.

    Κείμενο: Γιώτα Μαστρογιαννοπούλου
    <p><strong>Κυριακή<br /> Η διατροφή</strong><br /> <strong>Πρωινό</strong>: Χτύπα στο μπλέντερ γιαούρτι σόγιας, 100 ml γάλα καρύδας, 1 κ.γ. κάσιους, 2 κ.σ. σιρόπι αγαύης, 1 κ.γ. σκόνη matcha, 1 π
    1 / 3

    φώτο: @lorena
    Η φιλοσοφία
    Αφιέρωσε ένα Σαββατοκύριακο στον εαυτό σου τρώγοντας υγιεινά και κάνοντας γυμναστική. Η Δευτέρα θα σε βρει γεμάτη ευεξία και με δέρμα που ακτινοβολεί.

    Σάββατο
    Η διατροφή
    Πρωινό: Ένα ρόφημα με χλιαρό νερό και 1 σταγόνα αιθέριο έλαιο λεμονιού ανακατεμένο με 1 κ.γ. σιρόπι αγαύης. Ένα μπολ μπανάνα λιωμένη με το πιρούνι μαζί με ½ αχλάδι κομμένο σε κομμάτια, 2 κ.σ. χυμό λεμονιού, 1 κ.σ. λιναρόσπορο, 1 κ.γ. ηλιόσπορους, 1 κ.σ. σπόρους τσία και 1 κ.γ. κανέλα.

    Δεκατιανό: Χυμός από 1 μήλο, λάιμ, σκόνη matcha, τριμμένο τζίντζερ χτυπημένα στο μπλέντερ. Επιπλέον 3 δαμάσκηνα.

    Γεύμα: Σαλάτα με βαλεριάνα, μαρούλι, κολοκυθόσπορους, έλαιο από καρύδι, ξίδι ρυζιού και σούπα με παστινάκι, καρότα, σέλινο και κεχρί.

    Σνακ: Ρόφημα από βιολογικό λεμόνι, αχλάδι, ιβίσκο, βανίλια και πιπέρι.

    Δείπνο: Σε ένα ποτήρι νερό αφήνεις μερικά φύλλα σέλινου να μουλιάσουν για λίγες ώρες. Βράζεις το μείγμα και το στραγγίζεις. Σαλάτα με αγκινάρες Ιερουσαλήμ κομμένες σε λεπτά μπαστουνάκια μαζί με ψιλοκομμένα κρεμμύδια, μαϊντανό, λευκό ξίδι μπαλσάμικο, αλάτι. Ακόμα σούπα miso με μανιτάρια, φύκια νόρι, 1 πράσο κομμένο σε φέτες και τόφου σε κομμάτια.

    facebook twitter Instagram