Μόνο 2 εβδομάδες δίαιτα για σούπερ κορμί

    Ποντάρετε σε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο χωρίς να στερηθείτε ούτε το γλυκό και χάστε 3 κιλά σε 15 μέρες.

    Φωτογράφιση: Riad Hicham
    <p><strong>Δευτέρα</strong><br /> Πρωινό: Πράσινο τσάι και αμυγδαλόγαλο με βρώμη (3 κ.σ.) και σταφίδες (1 κ.σ.)<br /> Σνακ: 1 μπανάνα και 1 αμύγδαλα<br /> Μεσημεριανό: ψάρι (μερίδα, βραστό ή ψητό)&nbs
    1 / 2

    Ο δρόμος για την απώλεια βάρους είναι συνήθως μακρύς. Όμως με ένα έξυπνο μενού μπορούμε να δώσουμε ώθηση στο σώμα να αρχίσει να χάνει από την πρώτη εβδομάδα. Η Άρτεμις Δρυγιαννάκη, ειδικός Εφαρμογών Διαιτητικής προτείνει ένα πρόγραμμα διατροφής που μπορούμε να ακολουθήσουμε για 2 εβδομάδες. Περιέχει φρούτα, λαχανικά, είναι πλούσιο δηλαδή σε φυτικές ίνες, αλλά και σε άπαχη πρωτεΐνη που θα πάρουμε από το ψάρι και το κοτόπουλο. Τα ω-3 έχουν την τιμητική τους με διατροφικές επιλογές όπως ο λιναρόσπορος, ενώ οι σταφίδες θα μας δώσουν μια γλυκιά γεύση όταν πέφτουν τα επίπεδα γλυκόζης.  Η διατροφολόγος μας δίνει τις παρακάτω οδηγίες:

    -Προτιμήστε φρέσκα προϊόντα εποχής.
    -Περιορίστε το μαγειρικό αλάτι. Προτιμήστε χοντρό αλάτι ή Ιμαλαΐων.  
    -Εμπλουτίστε τη γεύση του φαγητού σας με μπαχαρικά και βότανα.
    -Χρησιμοποιείτε ελαιόλαδο πάντα στο τέλος του μαγειρέματος. Στις σαλάτες προσθέστε 1-2 κ.σ. ελαιόλαδο. Λεμόνι- ξύδι και μουστάρδα επιτρέπονται ελεύθερα.
    -Το συγκεκριμένο μενού θα μπορούσε να επαναληφθεί έως 2 εβδομάδες με αλλαγή στις επιλογές των κυρίως πιάτων (π.χ. στα όσπρια οι φακές μπορούν να γίνουν ρεβίθια).
    -Το παραπάνω διαιτολόγιο είναι ενδεικτικό και κατάλληλο για άτομα που δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας.

    facebook twitter Instagram