Ξηροί καρποί: Σύμμαχοι ή εχθροί της σιλουέτας;

    Είναι ίσως το καλύτερο σνακ που μπορούμε να επιλέξουμε όταν η απογευματινή λιγούρα κάνει την εμφάνισή της αλλά μας βοηθούν όντως να χάσουμε βάρος;

    <p>φωτο: <a href= https://www.pinterest.co.uk/pin/308707749449509165/  target= _blank >pinterest.com</a></p>

    φωτο: pinterest.com

    Παρά την υψηλή περιεκτικότητα σε καλά λιπαρά, οι ξηροί καρποί είναι όντως ιδανική λύση για όσες από εμάς προσέχουν την διατροφή τους αλλά και για αυτές που θέλουν να κάνουν πιο υγιεινές επιλογές. Χάρη στις φυτικές ίνες και την πρωτείνη που περιέχουν κρατούν μακριά το αίσθημα της πείνας και δημιουργούν αίσθηση πληρότητας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Προσοχή όμως, οι ξηροί καρποί έχουν μεγάλο θερμιδικό φορτίο και έτσι πρέπει να προσέχουμε το μέγεθος των μερίδων μας καθώς είναι εύκολο να παρασυρθούμε και να κάνουμε υπερβολές.

    Οι καλύτερες επιλογές μας;

    1. Αμύγδαλα:
    Πλούσια σε βιταμίνη Ε και μανγήσιο τα αμύγδαλα είναι από τις καλύτερες τροφές αφού μειώνουν και το φούσκωμα. Μια μερίδα αποτελείται απο 23 αμύγδαλα ενώ αν τα χτυπήσουμε στο μπλέντερ μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε και για πανάρισμα, για μια διαφορετική νότα στις συνταγές μας.

    2.  Φιστίκια Αιγίνης:
    Βιταμίνη Ε, μαγνήσιο και κάλιο που βοηθά στην υγεία των μυών είναι μόνο λίγοι από τους λόγους που θα προτιμήσουμε τα φιστίκια και όχι κάποιο ανθυγιεινό σνακ. Ρυθμίζουν τα επίπεδα σακχαρου στο αίμα και δίνουν ένα boost στην "καλή χοληστερίνη" ΗDL.

    3. Καρύδια:
    Έχουν πλούσια γεύση και μεγάλη περιεκτικότητα σε οξύ, χαλκό και μαγγάνιο που μειώνουν την κακή χοληστερίνη, και την αρτηριακή πίεση. Ιδανικό σνακ για όσους προσέχουν την διατροφή τους, τα προτιμάμε σαν απογευματινό σνακ ή σε συνδυασμό με φρούτο.

     

    facebook twitter Instagram