Με αυτή τη δίαιτα θα χάσεις σίγουρα βάρος

    Οι νέες δίαιτες γίνονται με διαλείμματα, υπόσχονται μακροζωία, μεγάλη απώλεια βάρους και καλή υγεία. Και όλα αυτά με επιστημονική υπογραφή.

    Φωτο: @calzedonia
    <p><strong>Το σώμα σε νηστεία;</strong><br /> Έχοντας μελετήσει τη νηστεία εδώ και 23 χρόνια, ο Dr Valter Longo, καθηγητής βιολογικών επιστημών στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνιας, δημιούργησε ένα
    1 / 5

    Ξεχάστε τη μάχη με τις ομάδες τροφίμων και τα συστατικά. Μόνο οι πρωτεΐνες, μόνο τα καλά λιπαρά, η αποχή από τη γλουτένη ή τα ζωικά προϊόντα δεν θα μας βοηθήσουν να χάσουμε βάρος για πάντα. Η φιλοσοφία των λίγων θερμίδων εξακολουθεί να υφίσταται, αλλά αυτή τη φορά ρόλο παίζουν τα... σπριντ. Όπως στη διαλειμματική άσκηση χαλαρώνουμε και μετά τρέχουμε γρήγορα, κάτι που ενισχύει τις καύσεις, έτσι και στη διαλειμματική νηστεία απέχουμε τελείως και για πολλές ώρες  από το φαγητό. Μετά είμαστε ελεύθεροι να φάμε προσεκτικά.

    Το δωδεκάωρο έχει φανεί σε επιστημονικές μελέτες ότι λειτουργεί καλά ως ωράριο αποχής (π.χ. 9 μ.μ. - 9 π.μ.), γιατί ακολουθεί το βιολογικό μας ρολόι. Προϋπόθεση, να μην παραλείψουμε το πρωινό. Όμως η νέα τάση είναι η περιοδική νηστεία, δηλαδή αυτή που γίνεται συγκεκριμένες ημέρες. Από την 5:2 που αναφέρεται στην υποθερμιδική δίαιτα 2 φορές την εβδομάδα (με λήψη 500-600 θερμίδων), περάσαμε πια στο 25:5, στην οποία για 5 μέρες τον μήνα ακολουθούμε μια θρεπτική, πλην υποθερμιδική διατροφή. Οι έρευνες δείχνουν ότι έτσι χάνουμε λίπος και βελτιώνουμε την υγεία μας. Στην Καλιφόρνια ένα τέτοιο πρόγραμμα έλαβε έγκριση ασφαλείας από τον Αμερικανικό Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA), καθώς συνοδεύεται και από συσκευασμένα προϊόντα. Το ELLE εξετάζει ποιες από τις νηστείες εκπληρώνουν τις υποσχέσεις που φέρνουν μαζί τους. 

    facebook twitter Instagram