Μέχρι τον Αύγουστο θα έχεις το κορμί που ονειρεύεσαι

    Εκμεταλλευτείτε το καλοκαίρι ώστε να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά εφαρμόζοντας το πλάνο που προτείνει η διάσημη Αμερικανίδα διατροφολόγος Σέριλ Φόρμπεργκ.

    Φωτογράφιση: @skyknite/instagram
    <p><strong>Ενδεικτικό μενού για μία εβδομάδα</strong></p>  <p><strong>Δευτέρα</strong><br /> Πρωινό: σάντουιτς με ψωμί ολικής άλεσης, 1 φέτα άπαχο ζαμπόν, 2 ασπράδια αυγού, 1 φέτα τυρί τσένταρ light,
    1 / 3

    Η πιστή εφαρμογή ενός προγράμματος διατροφής μοιάζει άθλος για όλες τις γυναίκες που αγωνίζονται μέρα με τη μέρα να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους. Γιατί ποια από εμάς έχει αρκετές ώρες στη διάθεσή της ώστε να μαγειρεύει σε καθημερινή βάση τα γεύματα που υπαγορεύει ένα προκαθορισμένο μενού; Όμως το καλοκαίρι οι ρυθμοί συνήθως πέφτουν, καθώς κλείνουν τα σχολεία των παιδιών και λιγοστεύουν τα επαγγελματικά καθήκοντα, γι' αυτό και είναι η ιδανική περίοδος να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο στον εαυτό σας.

    Τώρα, λοιπόν, μπορείτε να κάνετε κάτι (παραπάνω) για το σώμα σας. Αν το βασικό ζητούμενό σας είναι η απώλεια βάρους, σας προτείνουμε να ακολουθήσετε το διαιτολόγιο που παρουσιάζει η Σέρι Φόρμπεργκ στο βιβλίο The Biggest Loser 30-Day Jump Start (Αφετηρία 30 ημερών για τον μεγαλύτερο loser, εκδ. Rodale Books). Η Αμερικανίδα διατροφολόγος, η οποία έγινε διάσημη στις ΗΠΑ αλλά και διεθνώς ως η επιστημονική συνεργάτιδα του τηλεοπτικού ριάλιτι σόου The Biggest Loser, προτείνει την καθημερινή κατανάλωση 1.500 θερμίδων μέσα από τρία γεύματα και τρία σνακ. Στην επιτυχία του πλάνου θα σας βοηθήσουν και τα παρακάτω tips:

    -Προτού το ξεκινήσετε, απομακρύνετε από τα ντουλάπια της κουζίνας και το ψυγείο σας όλους τους πειρασμούς και αντικαταστήστε τους με υγιεινά τρόφιμα και σνακ. Έτσι θα είναι ευκολότερο να αποφύγετε τις παρασπονδίες.
    -Προγραμματίστε από την αρχή της εβδομάδας τα ψώνια και το μαγείρεμα, για να μη βρεθείτε μια ημέρα να γυρίσετε κουρασμένη από τη δουλειά χωρίς φαγητό στο σπίτι και έτσι να αναγκαστείτε να στραφείτε στο delivery.
    -Η ποικιλία στις γεύσεις και τα είδη τροφών είναι η λέξη-κλειδί για να αποφύγετε τη μονοτονία που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στη λαχτάρα για ό,τι απαγορευμένο.

    Γυρίστε σελίδα για να δείτε το προτεινόμενο πρόγραμμα διατροφής της ειδικού

    facebook twitter Instagram