Νόμιζες ότι αυτά τα snack είναι υγιεινά; Ξανασκέψου το!

    Κάνεις προσπάθειες να αποφεύγεις ανθυγιεινές λιχουδιές για να είσαι γεμάτη ενέργεια ή για να κατακτήσεις τους fitness στόχους σου αλλά υπάρχει περίπτωση να σαμποτάρεις τον εαυτό σου χωρίς καν να το καταλαβαίνεις! Αυτές είναι 6 τροφές, που ενώ μας παρουσιάζονται ως healthy επιλογές, στην πραγματικότητα δεν μας βοηθούν καθόλου.

    <p>φωτο: <a href= https://www.instagram.com/zannavandijk/  target= _blank >Zanna van Dijk</a></p>

    φωτο: Zanna van Dijk

    1. Granola

    Η συσκευασμένη granola που βρίσκουμε στα σουπερμάρκετ και πιο συγκεκριμένα στα ράφια με τις πιο υγιεινές επιλογές περιέχουν τεράστιες ποσότητες ζάχαρης. Η απόδειξη: 1/4 του φλιτζανιού granola μπορεί να έχει μέχρι και 170 θερμίδες και 10 γραμμάρια έξτρα ζάχαρης με αποτέλεσμα να νιώσεις έντονη πείνα πολύ σύντομα μετά το πρωινό σου. Αν δεν μπορείς χωρίς granola, επίλεξε μια homemade συνταγή για να ξέρεις ακριβώς τι περιέχει.

    2. Χυμοί φρούτων

    Τα φρούτα περιέχουν φυσικά σάκχαρα που κάνουν καλό στον οργανισμό και την επιδερμίδα μας. Οι συσκευασμένοι φρουτοχυμοί που βρίσκουμε στα ψυγεία όμως έχουν περάσει από πολλές επεξεργασίες και σχεδόν πάντα έχουν πρόσθετη ζάχαρη. Έτσι, όχι μόνο δεν επωφελούμαστε των ευεργετικών ιδιοτήτων τους αλλά επιβαρύνουμε το σώμα μας με έξτρα, άχρηστη ζάχαρη που θα μετατραπεί σε λίπος και θερμίδες.

    3. Μπάρες πρωτεϊνης

    Σίγουρα αυτός είναι από τους ευκολότερους τρόπους να αναπληρώσουμε την ενέργεια του οργανισμού και τις αποθήκες πρωτεϊνης του σώματός μας μετά από ένα απαιτητικό workout. Σκέφτηκες όμως ποτέ να κοιτάξεις τα συστατικά τους; Έχεις πολλές πιθανότητες να ανακαλύψεις χρωστικές, γλυκαντικές ουσίες και έλαια που δεν έχουν καμία διατροφική αξία. Ίσως κερδίσεις περισσότερα αν επιλέξεις ένα γιαουρτι με φρέσκα φρούτα.

    4. Gluten-free τρόφιμα

    Ακούμε συνεχώς για τις επιπτώσεις που έχει η κατανάλωση γλουτένης στον οργανισμό μας και πως η αποφυγή της συμβάλλει στην απώλεια βάρους. Δυστυχώς όμως, η ετικέτα gluten-free δεν εγγυάται πως αυτό που επέλεξες εχει μεγαλύτερη διατροφική αξία. Τα τρόφιμα αυτά είναι εξαιρετικά για όσους πάσχουν από κοιλιοκάκη, αλλά ταυτόχρονα είναι αρκετά επεξεργασμένα με αποτέλεσμα να χάνονται θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και φυτικές ίνες.

    5. Προϊόντα με χαμηλά λιπαρά

    Είναι μύθος ότι όλα τα λιπαρά συμβάλλουν στην πρόσληψη βάρους. Τα "καλά" λιπαρά όπως αυτά των αβοκάντο, των αυγών και του σολομού είναι στην πραγματικότητα σύμμαχος του οργανισμού και του μεταβολισμού μας. Μεγάλες ποσότητες ζάχαρης προστίθενται στα προϊόντα με χαμηλά λιπαρά ως βελτιωτικά γεύσης και το αποτέλεσμα είναι μάλλον το αντίθετο από το επιθυμητό αφού σύντομα θα ξαναπεινάσεις.

    6. Frozen Yogurt

    Μπορεί να σε ξεγελάει το γεγονός ότι το γευστικό αυτό επιδόρπιο έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, αυτό όμως σημαίνει πως υπάρχει προσθήκη μεγάλης ποσότητας ζάχαρης. Πρόσθεσε σε αυτήν και την ζάχαρη των toppings της επιλογής σου και θα καταλήξεις ότι ίσως ήταν καλύτερα να κάνεις μια σωστή παρασπονδία απολαμβάνοντας ένα full fat παγωτό.

    facebook twitter Instagram