Πήρες κιλά; Σε 3 εβδομάδες θα είσαι πιο sexy από ποτέ στο νησί

    Ποντάρετε σε δροσερές σαλάτες, σνακ με πολύχρωμα φρούτα και smoothies και αποκτήστε τη σιλουέτα που ονειρεύεστε.

    <p><strong>Πέμπτη</strong><br /> <strong>Πρωινό:</strong> φρουτοχυμός με μπανάνα, πορτοκάλι, πεπόνι, ακτινίδιο και 2 φρυγανιές με 2 κ.γ. μέλι<br /> <strong>Σνακ:</strong> 1 κουλούρι<br /> <strong>Μεση
    1 / 2

    Έχετε βαρεθεί τις αυστηρές δίαιτες και θέλετε απλώς να υιοθετήσετε ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής, χωρίς ημερομηνία λήξης, προκειμένου να διατηρήσετε το βάρος σας σε φυσιολογικά επίπεδα; Η διατροφολόγος Χριστίνα Μπαλαμώτη σάς προτείνει ένα απόλυτα καλοκαιρινό μενού! Το τελευταίο δίνει έμφαση σε φρούτα, λαχανικά και ελαφριά πιάτα, χωρίς όμως να σας στερεί τα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά που έχετε ανάγκη.

    Δευτέρα
    Πρωινό: φρουτοχυμός με μπανάνα, πορτοκάλι, πεπόνι, ακτινίδιο και 2 φρυγανιές με 2 κ.γ. μέλι
    Σνακ: 1 κουλούρι
    Μεσημεριανό: πατατοσαλάτα
    Σνακ: 2 φρούτα της επιλογής σας (π.χ. 1 ροδάκινο και 5-6 κεράσια)
    Βραδινό: φρυγανιές με γαλοπούλα και σαλάτα

    Τρίτη
    Πρωινό: φρουτοχυμός με μπανάνα, πορτοκάλι, πεπόνι, ακτινίδιο και 2 φρυγανιές με 2 κ.γ. μέλι
    Σνακ: 1 κουλούρι
    Μεσημεριανό: κρύα σαλάτα με γαρίδες βραστές, διάφορα λαχανικά, κρουτόν και ελαιόλαδο
    Σνακ: 1 γρανίτα καρπούζι
    Βραδινό: σαλάτα ταμπουλέ με πλιγούρι, μαϊντανό, κρεμμύδι, ντομάτα

    Τετάρτη
    Πρωινό: φρουτοχυμός με μπανάνα, πορτοκάλι, πεπόνι, ακτινίδιο και 2 φρυγανιές με 2 κ.γ. μέλι
    Σνακ: 1 γιαούρτι 2% με 1 κ.γ. μέλι
    Μεσημεριανό: πατατοσαλάτα
    Σνακ: 1 ζελέ
    Βραδινό: παξιμάδι με τυρί και ντομάτα

    facebook twitter Instagram