Πώς θα χάσεις τα 3 κιλά των γιορτών;

    Η διατροφολόγος Ειρήνη Χριστάκη προτείνει ένα πρόγραμμα διατροφής που υπόσχεται να μας απαλλάξει από το περιττό λίπος που πήραμε μέσα σε λίγες μέρες.

    Φωτογράφιση: Francois Deconinck
    <p><strong>Δευτέρα</strong><br /> Πρωινό: 1 αυγό ποσέ + 1 φέτα ψωμί με προζύμι με 2 κ.σ. cottage + ½ φλιτζ. φρέσκος φυσικός χυμός<br /> Σνακ: 1 μικρή χούφτα αμύγδαλα ή φουντούκια + 1 μπανάνα<br
    1 / 2

    Μπορεί οι γιορτές να αποτελούν παρελθόν, όμως τα 2-3 κιλά που πήρατε τις προηγούμενες μέρες τόσο εύκολα ακόμη σας θυμίζουν πόσο παρασυρθήκατε στους διατροφικούς πειρασμούς. Η Ειρήνη Χριστάκη, διατροφολόγος στο κέντρο Συμμετρία, προτείνει ένα πρόγραμμα διατροφής που μπορείτε να ακολουθήσετε με ασφάλεια όσο διάστημα θέλετε. Μέσα στην πρώτη εβδομάδα θα δείτε διαφορά στην σιλουέτα σας. Η ειδικός εισάγει τα smoothies στα σνακ, αντικαθιστά το γλυκό με μαύρο σοκολατάκι και δίνει έμφαση στα φρούτα, τα λαχανικά, τις άπαχες πηγής πρωτεϊνης και τους καλούς υδατάνθρακες.

    Οι οδηγίες:
    -Ελεύθερα προσθέτετε ξύδι ή μπαλσάμικο ή λεμόνι στις σαλάτες. Με το κρέας ή το κοτόπουλο μπορείτε ελεύθερα να καταναλώνετε μια κουταλιά της σούπας μουστάρδα ή κέτσαπ.
    -Είναι σημαντικό να έχετε 1 γεύμα κάθε 3-4 ώρες. Αν το πρόγραμμά σας δεν το επιτρέπει μπορείτε να παραλείψετε το σνακ. Αν χάσετε 1 γεύμα μην αυξήσετε την ποσότητα στο επόμενο.
    -Τα μαγειρεμένα φαγητά ή τα λαδερά ή τα ψητά λαχανικά ενδείκνυται να είναι μαγειρεμένα με 2-4 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο/ 4 μερίδες.
    -Μπορείτε να αλλάζετε το μεσημεριανό με το βραδινό. Επίσης μπορείτε να επαναλάβετε μια ολόκληρη μέρα όπως είναι.
    Δείτε στην συνέχεια το μενού.

    facebook twitter Instagram