Σου αρέσουν τα γλυκά; Έτσι θα το καταπολεμήσεις

    Πολλές φορές, η ανάγκη μας για ζάχαρη είναι απλά στο μυαλό μας. Βάζοντας αυτές τις συνήθειες στην καθημερινότητά σου θα πεις αντίο στις ένοχες απολαύσεις.

    1. Ξεκίνα την ημέρα σου με ένα καλό πρωινό, απόφυγε όμως τα δημητριακά με ζάχαρη γιατί αυξάνουν ακόμα περισσότερο την επιθυμία σου για γλυκό. Προτίμησε αυγά ποσέ, μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης και αβοκάντο και γενικά τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη.

    2. Πες ναι στα μπαχαρικά. Η κανέλα, το γαρύφαλλο, το τζίνσενγκ δίνουν γλυκιά γεύση στα φρούτα ή στα ροφήματα, χωρίς να σε επιβαρύνουν με ζάχαρη.

    3. Τα λαχανικά μπορούν να μειώσουν την ανάγκη σου για κατανάλωση ζάχαρης, αφού περιέχουν υδατάνθρακες. Κατανάλωσε σπανάκι, καρότα, κόκκινες πιπεριές, κέιλ σαν σνακ ανάμεσα στα γεύματα.

    4. Πολλές φορές νιώθουμε πως θέλουμε γλυκό επειδή απλά δεν έχουμε τι να κάνουμε, γι' αυτό πρέπει να προσθέσεις δραστηριότητες στην καθημερινότητά σου που θα σε κρατούν μακριά από το ψυγείο. Ακόμα και ένας περίπατος αρκεί.

    5. Μήπως το γεύμα σου περιέχει πολύ αλάτι; Αν ναι, ίσως γι' αυτό νιώθεις την ανάγκη να το αντισταθμίσεις καταναλώνοντας ένα γλυκό. Θα πρέπει να διατηρείς μια ισορροπία στη διατροφή σου.

     

    facebook twitter Instagram