Τα οφέλη του avocado toast

    Αν λατρεύετε το αβοκάντο ή τις γλυκοπατάτες, έχετε έναν ακόμα λόγο να χαμογελάτε. Μάθετε τι αποκάλυψε μια νέα επιστημονική μελέτη.

    Φωτογράφιση: Edouard Sicot
    <p>Φωτο: <a href= http://www.delish.com/cooking/videos/a45499/avocado-toast-cheat-sheet/  target= _blank >www.delish.com</a>.</p>

    Φωτο: www.delish.com.

    Το ποτάσιο ή κάλιο είναι, σύμφωνα με μια καινούρια έρευνα, το μυστικό για να έχουμε φυσιολογικά επίπεδα αρτηριακής πίεσης, ζήτημα που απασχολεί μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων και το οποίο πρέπει να ελέγχουμε στο ετήσιο τσεκάπ, ακόμα και από νεαρή ηλικία. Καλές πηγές του καλίου θεωρούνται οι γλυκοπατάτες, το αβοκάντο, το σπανάκι, η μπανάνα. Η είδηση είναι πολύ καλή ειδικά για όσους λατρεύουν την τάση με το avocado toast, δηλαδή το άλειμμα μιας φέτας του τόστ με το αγαπημένο φρούτο. Μάλιστα τελευταία, η μόδα είναι το ψωμί να αντικαθίσταται από μια φέτα γλυκοπατάτας.

    Τα επιστημονικά δεδομένα που συνηγορούν ως προς τα καλά οφέλη tvn parap;anv trof;vn για την υγεία μας, μελέτησε η Alicia McDonough, καθηγήτρια νευροβιολογίας στην ιατρική σχολή του πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνια (επιθεώρηση American Journal of Physiology, Endocrinology and Metabolism, 2017).

     

    facebook twitter