Τα πιο δοκιμασμένα μυστικά για επίπεδη κοιλιά

    Ακολουθήστε τις συμβουλές των ειδικών και απαλλαγείτε από το ανεπιθύμητο φούσκωμα.

    «Ναι» σε τροφές πλούσιες σε κάλιο
    Μπανάνες, ντομάτες, μάνγκο, ξηροί καρποί, σπανάκι, σπαράγγια είναι οι σύμμαχοί σας για να φορέσετε άφοβα στο στενό τοπ σας. «Οι συγκεκριμένες τροφές αποκαθιστούν την ισορροπία των ηλεκτρολυτών και περιέχουν φυτικές ίνες που ενισχύουν την καλή λειτουργία του εντέρου» σχολιάζει η γαστρεντερολόγος Πατρίσια Ρέιμοντ.

    «Ναι» στα προβιοτικά
    «Το φρέσκο πρόβειο γιαούρτι, αλλά και προϊόντα ενισχυμένα με προβιοτικά μειώνουν το φούσκωμα, οπότε θα πρέπει να περιλαμβάνονται στο καθημερινό σας διαιτολόγιο» συμπληρώνει η Ρέιμοντ.

    Προσοχή στις γλυκαντικές ουσίες
    Μπορεί να περιέχουν λιγότερες θερμίδες, οι ειδικοί όμως προειδοποιούν πως πολλές φορές δυσκολεύουν την πέψη. Προτιμήστε να καταναλώνετε μικρή ποσότητα ζάχαρης.

    Μαϊντανός
    Προσθέστε μπόλικο σε όλα τα πιάτα σας. Οι διουρητικές του ιδιότητες κάνουν θαύματα.

    Περιορίστε τα αναψυκτικά
    Το ανθρακικό αποτελεί έναν ακόμα εχθρό στην προσπάθειά σας να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά. Καλό θα ήταν να καταναλώνετε μόνο άφθονο νερό.

    Προσοχή στους υδατάνθρακες
    Όσο και αν απολαμβάνετε ένα πιάτο με μακαρόνια ή μια φέτα ψωμί, αυτά προκαλούν κατακράτηση υγρών με αποτέλεσμα το φούσκωμα στη συγκεκριμένη περιοχή να γίνεται όλο και πιο έντονο.

    Αποτοξίνωση με λεμόνι
    Ξεκινήστε την ημέρα σας πίνοντας ένα φλιτζάνι ζεστό νερό με λίγες σταγόνες λεμόνι. Αυτό το ρόφημα ενισχύει το πεπτικό σύστημα και καθαρίζει τον οργανισμό από τις τοξίνες.

    facebook twitter Instagram