Τέλος το ενοχλητικό φούσκωμα με 10 tips που πραγματικά δουλεύουν

    Το έχουμε ζήσει όλες: έχουμε διαλέξει το σύνολο που μας κολακεύει και καταλήξει στις μικρές λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά. Και εκεί που νομίζουμε ότι είμαστε πανέτοιμες, νιώθουμε φούσκωμα στην κοιλιά και δυσφορία που μας βγάζει εκτός προγράμματος και μας χαλά την διάθεση. Δείτε μερικούς εύκολους τρόπους να το αποφύγετε:

    <p>φωτο: <a href= https://www.pinterest.co.uk/pin/357473289164867515/  target= _blank >pinterest.com</a></p>

    φωτο: pinterest.com

    1. Πίνοντας αρκετό νερό επιτρέπεις στο στομάχι σου να παράγει την σωστή ποσότητα υδροχλωρικού οξέος που απαιτείται για ομαλή πέψη. Φρόντισε να μην πιείς νερό για μισή ώρα πριν το γεύμα σου και μην πίνεις νερό κατά τη διάρκεια διότι έτσι μειώνεται η δραστικότητα του υδροχλορικού οξέως. Το αποτέλεσμα: λιγότερο αποτελεσματική πέψη και λιγότερες πιθανότητες για φούσκωμα.

    2. Πρόσθεσε πιπέρι καγιέν όπου μπορείς. Είναι ο τέλειος σύμμαχος κατά του φουσκώματος αφού διευκολύνει την πέψη και συμβάλλει στην αποφυγή του πόνου που συχνά συνοδεύει το φούσκωμα.

    3. Εναλλακτικά μπορείς να εμπλουτίσεις συνταγές και ροφήματα με κουρκουμά σε σκόνη ή σε σταγόνες. Θα εκπλαγείς με το γρήγορο αποτέλεσμα.

    4. Δοκίμασε συμπληρώματα διατροφής όπως ο ενεργός άνθρακας σε χάπι. Είναι ιδανικός όσον αφορά την πέψη της λακτόζης και την απομάκρυνση τοξινών από τον οργανισμό. Μπορείς επίσης να ενισχύσεις τον οργανισμό σου με προβιοτικά.

    5. Απόφυγε τα αναψυκτικά και οτιδήποτε έχει ανθρακικό. Επίλεξε νερό, ή νερό αρωματισμένο με φρούτα και λαχανικά για εύκολη πέψη και αποτοξίνωση.

    6. Μείωσε τις ποσότητες που τρώς αλλά αύξησε τα γεύματα σου. Έτσι θα αποφύγεις τις υπερβολές όταν πεινάς και θα νιώθεις χορτάτη για περισσότερο. Τροφές που πιθανότατα σε φουσκώνουν: όσπρια, μπρόκολο, κουνουπίδι, κέιλ.

    7. Πρόσθεσε τα σπαράγγια στην διατροφή σου αλλά απόφυγε να τα αλατίσεις για να επωφεληθείς των διουρητικών ιιδιοτήτων τους.

    8. Απόφυγε τις τσίχλες γιατί έτσι καταπίνεις και αέρα που θα σε φουσκώσει σχεδόν αμέσως.

    9. Πόνταρε σε έξπυνα σνακ με φυτικές ίνες όπως το σπιτικό ποπ κορν, μπισκότα βρώμης, ή στικ καρότου.

    10. Βάλε την γυμναστική στην ζωή σου και πες αντίο στο φούσκωμα. Η φυσική άσκηση είναι σίγουρα το καλύτερο φάρμακο.

    facebook twitter Instagram