Τι πρέπει να περιέχει πάντα το ταπεράκι του γραφείου;

    Οι περισσότεροι πλέον τρώμε στο γραφείο. Αντί να υποκύπτουμε όμως στο έτοιμο φαγητό, μπορούμε να ετοιμάσουμε μόνες μας ένα υγιεινό γεύμα που μεταφέρεται εύκολα στην τσάντα μας. Διαβάστε τις συμβουλές της διατροφολόγου Fiona Tuck.

    Το γεύμα σας θα πρέπει να περιλαμβάνει: «Τουλάχιστον δύο με τρεις μερίδες από διαφορετικά λαχανικά, πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και ένα φρούτο».

    Πρωτεΐνη
    «Χρειάζεστε σίγουρα μια καλή πηγή όπως ψάρι, κοτόπουλο ή όσπρια».

    Λαχανικά
    «Κάντε μια μείξη όπως μαρούλι, σπανάκι, καρότο, μπρόκολο, ραπανάκια».

    Υδατάνθρακες
    «Συνοδεύστε το πιάτο σας με ένα κομμάτι ψωμί ολικής άλεσης ή ένα φλιτζ. μαύρο ρύζι».

    Καλά λιπαρά
    «Θα κρατήσουν μακριά την πείνα σας, ενώ είναι πολύ σημαντικά και για την καλή εγκεφαλική λειτουργία. Προτιμήστε καρύδια».

    facebook twitter