Τι πρέπει να περιέχει το πρωινό σου smoothie;

    Τα smoothies είναι ένας από τους πιο θρεπτικούς και γευστικούς τρόπους να ξεκινάς την ημέρα σου και παράλληλα σε βοηθούν να διατηρήσεις την σιλουέτα σου. Πολλές από εμάς όμως πέφτουμε σε παγίδες προσθέτοντας συστατικά χωρίς διατροφική αξία. Δες πως θα αναβαθμίσεις το καθημερινό σου smoothie και θα δεις διαφορά αμέσως.

    <p><strong>Καλό θα ήταν να αποφεύγεις: </strong></p>  <p>- Φρουτοχυμοί: περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης που είναι περιττές και απλά σε φορτώνουν με διατροφικά "άδειες" θερμίδες.</p>  <p>
    1 / 2

    Ένα θρεπτικό smoothie περιέχει:

    - Γιαούρτι: εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης που θα δώσει στο smoothie σου υφή milkshake

    - Λιναρόσπορο: ο καλύτερος τρόπος να καταναλώσεις Ω3 λιπαρά χωρίς να αλλοιώσεις την γεύση του πρωινού σου.

    - Αβοκάντο: πηγή καλών λιπαρών και φυτικών ινών που δίνει τέλεια υφή και χρώμα.

    - Σπανάκι ή kale: ο ευκολότερος τρόπος να καταναλώσεις ακόμα μια μερίδα λαχανικών. Μην ανησυχείς, τα υπόλοιπα συστατικά θα καλύψουν την γεύση τους.

    - Φυστικοβούτυρο, βούτυρο αμυγδάλου ή ταχίνι: καλά λιπαρά, πρωτεΐνη, φυτικές ίνες και υπέροχη γεύση που θα λατρέψεις.

    - Γάλα ή φυτικό γάλα: για μια έξτρα δόση πρωτεΐνης.

    - Φρούτα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες: ιδανικά για την υγεία του πεπτικού συστήματος, φρούτα όπως οι φράουλες, τα βατόμουρα και τα μύρτιλλα είναι ό,τι πρέπει για το πρωινό σου αφού έχουν πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε φυσικά σάκχαρα.

    - Μυρωδικά: αντικατάστησε το μέλι με μυρωδικά που χρησιμοποιούνται στην ζαχαροπλαστική όπως η κανέλα. Το αποτέλεσμα θα σε εντυπωσιάσει.

    Γύρνα σελίδα για να δεις τι πρέπει να αποφεύγεις.

     

    facebook twitter Instagram