Το (αλάνθαστο) τρικ για να χάσετε γρήγορα τα 3 περιττά κιλά των γιορτών

    Αισθάνεστε την κοιλιά σας φουσκωμένη αυτές τις μέρες και το σώμα σας  λίγο πιο βαρύ; Τι σας προτείνει η διατροφολόγος για να απαλλαγείτε άμεσα το βάρος που πήρατε την προηγούμενη εβδομάδα.

    Φωτό: @byronbeachwear/instagram
    <p><strong>Δευτέρα </strong><br /> <strong>Πρωινό:</strong> 1 φέτα ψωμί σίκαλης με 1 κ.γ. ταχίνι<br /> <strong>Μεσημεριανό:</strong> 1 μερίδα ψάρι ψητό ή μαγειρεμένο με λαχανικά, 1 μικρή πατάτα βραστή
    1 / 3

    Διώξτε από πάνω σας το βάρος που πήρατε μέσα σε μια μόλις εβδομάδα και ανακτήστε την καλλίγραμμη σιλουέτα σας. Η διατροφολόγος Ειρήνη Χριστάκη προτείνει να υιοθετήσετε για ένα μήνα ένα ρεαλιστικό πρόγραμμα διατροφής που θα σας βοηθήσει να πετύχετε το στόχο σας. Βασίζεται σε προϊόντα ολικής άλεσης, φρούτα, λαχανικά, ψάρια και άπαχο κρέας.
    Οι γενικές οδηγίες που πρέπει να ακολουθήσετε για να τα καταφέρετε είναι:
    -Στα μαγειρευτά να προσθέτετε 2-4 κ.σ. λάδι ανά 4 μερίδες
    -Είναι σημαντικό να έχετε 1 γεύμα κάθε 3-4 ώρες. Αν παραλείψετε κάποιο, μην αυξήσετε την ποσότητα στο επόμενο
    -Μπορείτε να αντικαθιστάτε το μεσημεριανό με το βραδινό ή να αλλάζετε τη σειρά των γευμάτων
    -Οι σαλάτες και τα λαχανικά είναι ενδεικτικά. Καταναλώστε όποια θέλετε, ωμά, βραστά ή ψητά
    -Για σνακ επιλέγετε ωμούς ξηρούς καρπούς
    -Από τα τυριά προτιμάτε εκείνα με χαμηλά λιπαρά, όπως ανθότυρο, τύπου κότατζ και κίτρινο

    Γυρίστε σελίδα για να δείτε το ολοκληρωμένο πρόγραμμα μιας εβδομάδας:

    facebook twitter Instagram