To μπαχαρικό που πρέπει να προσθέσεις στη διατροφή σου

    Ο κουρκουμάς με το έντονο κίτρινο χρώμα, ωφελεί την υγεία και τη σιλουέτα μας. Αυτά τα tips θα σας πείσουν να το δοκιμάσετε.

    Προστατεύει το συκώτι
    Περιέχει ενώσεις που αποβάλλουν τις τοξίνες από το ήπαρ και ταυτόχρονα βελτιώνουν τη λειτουργία της χοληδόχου κύστης.

    Για λαμπερό χαμόγελο
    Η beauty vlogger Farah Dhukai αναμειγνύει λάδι καρύδας με κουρκουμά και στη συνέχεια βουρτσίζει τα δόντια της. Αφήνει το μείγμα να δράσει για 5' και τα ξεπλένει. Δείχνουν ορατά πιο λευκά από την πρώτη κιόλας χρήση.

    Βοηθά στην πέψη
    Μειώνει τις φλεγμονές, ενισχύει τη διάσπαση του λίπους και των πρωτεϊνών και ανακουφίζει το στομάχι από ερεθισμούς.

    Για τούρμπο μεταβολισμό
    Δεν είναι τυχαίο που οι foodistas προσθέτουν κουρκουμά στα smoothies και τις σαλάτες. Επιταχύνει την καύση του λίπους και βοηθά στο αδυνάτισμα.

    Για πλούσια γεύση
    Φυσικά δεν πρέπει να παραβλέπουμε ότι χαρίζει νοστιμιά στα πιάτα μας. Πασπαλίστε με κουρκουμά τα ψητά λαχανικά σας, ρίξτε τον σε βελουτέ σούπες ή σε ροφήματα όπως το curcuma latte, με γάλα αμυγδάλου, κανέλα, τζίντζερ.

     

     

    facebook twitter Instagram