Χάσε 5 κιλά σε 1 μήνα χωρίς να βγάλεις από τη ζωή σου τις διάφορες λιχουδιές

    Δες το δείκτη της ζυγαριάς να οπισθοχωρεί νικημένος με ένα χορταστικό μενού, από το οποίο δεν λείπουν αγαπημένα πιάτα, όπως το μπέργκερ. 

    <p><strong>Δευτέρα</strong> Πρωινό: 1 ¼ φλιτζ. δημητριακά με φυτικές ίνες με ½ μπανάνα και 1 φλιτζ. άπαχο γάλα Μεσημεριανό: Σαλάτα με σπανάκι, βραστό αυγό, λίγο μπέικον σε κυβάκια,
    1 / 3

    φώτο: pinterest.com

    Το όνειρό σου είναι να αποκτήσεις αδύνατο και δυνατό κορμί; Μπορεί να γίνει πραγματικότητα χωρίς να πεινάσεις ή να εξαντλήσεις τον οργανισμό σου. Η Ντέλια Χέιμοκ, κλινική διαιτολόγος και συγγραφέας πολλών βιβλίων, έχει σχεδιάσει ένα μενού 1.300 θερμίδων, το οποίο περιλαμβάνει σχεδόν όλες τις διατροφικές ομάδες. Φρούτα, λαχανικά, κρέας, γαλακτοκομικά επιστρατεύονται για καλό σκοπό: την απώλεια τουλάχιστον 5 κιλών σε ένα μήνα. Και όλα αυτά χωρίς να έχεις την αίσθηση πως κάνεις δίαιτα. Η ειδικός συμβουλεύει να γυρίσεις μόνο την πλάτη στα προπαρασκευασμένα γεύματα και να καταναλώνεις με μέτρο τη ζάχαρη. Η ίδια τονίζει την αξία της ενυδάτωσης, γι' αυτό και συμβουλεύει να πίνεις τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό καθημερινά. Τέλος επιτρέπονται η σόδα, το τσάι και ο καφές. 

    Ιδού ένα ενδεικτικό πλάνο μίας εβδομάδας.

    facebook twitter Instagram