Χάστε 3 kgs σε 15 μέρες με ένα σταθερό πρόγραμμα για να μην τα πάρετε ξανά

    Η διατροφολόγος Σοφία Κόντη προτείνει το μενού με το οποίο μπορείτε να απαλλαγείτε σταδιακά από τα παραπανίσια κιλά.

    <p><strong>Δευτέρα</strong><br /> Πρωινό: 1 ποτήρι φυσικός χυμό, 2 φρυγανιές με ταχίνι και 1 κ.γ. μέλι<br /> Σνακ: 1 φρούτο<br /> Μεσημεριανό: 200 γραμμ. ψάρι ψητό, 1 πατάτα βραστή, βραστά λαχανικά με
    1 / 2

    Η απόφαση για να ξεκινήσουμε δίαιτα δεν είναι εύκολη ούτε άλλωστε και η συνέχειά της. Κίνητρο είναι ένα πιο όμορφο σώμα με το οποίο νιώθουμε καλά και μέσο για να τα καταφέρουμε είναι ένα ρεαλιστικό πρόγραμμα διατροφής που θα μπορέσουμε να υιοθετήσουμε. Η διατροφολόγος Σοφία Κόντη προτείνει ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα που μπορούμε να ακολουθήσουμε για δύο μήνες, καθώς μας επιτρέπει να χάσουμε γρήγορα βάρος χωρίς να στερούμαστε.

    Οι οδηγίες της διατροφολόγου Σοφίας Κόντη:
    -Πίνετε 1,5-2 λίτρα νερό ημερησίως
    -Καταναλώνετε ελεύθερα μουστάρδα, λεμόνι και ξύδι στις σαλάτες
    -Τρώτε ποικιλία λαχανικών και φρούτων

    facebook twitter Instagram