Χάστε βάρος και αποκτήστε οργανισμό τούρμπο

    Η δίαιτα που θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά και να αποφύγετε την ίωση.

    Φωτογράφιση: Gemma Booth
    <p>Οι περισσότεροι παίρνουμε μερικά περιττά κιλά το χειμώνα, αφού μετά τις διακοπές χαλαρώνουμε. Όμως εκτός από το να χάσουμε τα 2-3 κιλά μας απασχολεί και να μην εξασθενήσει ο οργανισμός με τη δίαιτα<p>Οι περισσότεροι παίρνουμε μερικά περιττά κιλά το χειμώνα, αφού μετά τις διακοπές χαλαρώνουμε. Όμως εκτός από το να χάσουμε τα 2-3 κιλά μας απασχολεί και να μην εξασθενήσει ο οργανισμός με τη δίαιτα
    2 / 2

    Δευτέρα
    Πρωινό: 3-5 κ.σ. αμυγδαλόγαλο με βρώμη, 1 κ.σ. λιναρόσπορο και κανέλα  
    Σνακ: 1 μήλο και 1 φέτα ακτινίδιο
    Μεσημεριανό: Ψάρι (βραστό ή ψητό) με σαλάτα κουνουπίδι ή μπρόκολο
    Σνακ: Γιαούρτι (2% λιπαρά) με σουσάμι- κολοκυθόσπορο και σταφίδες (2 κ.σ. όλα μαζί)
    Βραδινό: Το μεσημεριανό ή φρέσκα μανιτάρια με μυρωδικά

    Τρίτη  
    Πρωινό: 1 ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκάλι, 1 φέτα ψωμί, 60 γραμμ. τυρί
    Σνακ: 1 μπανάνα και 1 φέτα μανταρίνι
    Μεσημεριανό: Σπανακόρυζο (μερίδα) με τυρί (60 γραμμ.) και ελιές (<5 τμχ.)
    Σνακ: 1 μήλο και 1 φέτα ακτινίδιο
    Βραδινό: Σαλάτα εποχής με τόνο και παξιμαδάκι (1μικρό)

    Τετάρτη
    Πρωινό: 2 φρυγανιές/ή 1 φέτα ψωμί με ταχίνι και μέλι   
    Σνακ: 1 μήλο και 1τμχ. πορτοκάλι
    Μεσημεριανό: Όσπρια  (μερίδα π.χ. φακές 1 ½ φλιτζ.) με τυρί (60 γραμμ.) και 2 μικρά παξιμάδια
    Σνακ: 1 ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκάλι και 3-4 αποξηραμένα δαμάσκηνα
    Βραδινό: ομελέτα (2 αυγά και λαχανικά π.χ. πιπεριές-σπανάκι κ.α.)

    Πέμπτη
    Πρωινό: 3-5 κ.σ. αμυγδαλόγαλο με βρώμη, 1 κ.σ. λιναρόσπορο και κανέλα
    Σνακ: 5 καρύδια και 1 ακτινίδιο
    Μεσημεριανό: Κοτόπουλο (μερίδα, βραστό ή ψητό ή καλαμάκια κοτόπουλο) με σαλάτα (λάχανο- καρότο)           
    Σνακ: 1 μπανάνα και 1τμχ. πορτοκάλι
    Βραδινό: Γιαούρτι με φρούτο (1τμχ.) και βρώμη (1 κ.σ.)

    Παρασκευή
    Πρωινό: 2 φρυγανιές με ταχίνι και μέλι   
    Σνακ: 8 αμύγδαλα και 1 φέτα πορτοκάλι
    Μεσημεριανό: Μπιφτέκια (2 τμχ.) με σαλάτα εποχής  (μπρόκολο)
    Σνακ: 1 ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκάλι και 3-4 αποξηραμένα δαμάσκηνα
    Βραδινό: Σούπα λαχανικών  ή  Ψητά λαχανικά (μανιτάρια-πιπεριές κ.α.) με τυρί (60 γραμμ.) και παξιμαδάκια (2τμχ.)

    Σάββατο
    Πρωινό: 3-5 κ.σ. αμυγδαλόγαλο με βρώμη, 1 κ.σ. λιναρόσπορο και κανέλα
    Σνακ: 1 μήλο και 1τμχ. πορτοκάλι
    Μεσημεριανό: Σαλάτα κινόα    
    Σνακ: Γιαούρτι (2% λιπαρά) με σουσάμι- κολοκυθόσπορο και σταφίδες (2 κ.σ. όλα μαζί)
    Βραδινό:  το ίδιο με το μεσημέρι  ή  σούπα λαχανικών  (να περιέχει τουλάχιστον 3λαχανικά εποχής και μυρωδικά-μπαχαρικά)

    Κυριακή
    Πρωινό: 1 φέτα ψωμί με ταχίνι και μέλι
    Σνακ: 1 ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκάλι και 3-4 αποξηραμένα δαμάσκηνα
    Μεσημεριανό: Κρέας  (μοσχάρι με λαχανικά π.χ. πιπεριά- μανιτάρια- πατάτες στην κατσαρόλα)                                                                                                                         
    Σνακ: 8 αμύγδαλα και 1 φέτα πορτοκάλι
    Βραδινό: το ίδιο με το μεσημέρι ή σούπα λαχανικών

    facebook twitter