Χάστε έως 8 κιλά το μήνα με ανοιξιάτικες νοστιμιές

    Η κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος Κάλλια Θ. Γιαννιτσοπούλου μάς προτείνει ένα μενού για απώλεια βάρους το οποίο αξιοποιεί τους πιο απολαυστικούς καρπούς της εποχής.

    Φωτο: @rosacrespo
    <p><strong>Ενδεικτικό μενού μίας εβδομάδας</strong><br /> <strong>Δευτέρα</strong><br /> Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα 0-1,5% με 3 κ.σ. κουάκερ, 3-4 αμύγδαλα και 1 κ.σ. μέλι<br /> Σνακ: 8-10 φράουλες<br /> Με
    1 / 3

    Εκμεταλλευτείτε με τον καλύτερο τρόπο τα φρούτα και λαχανικά της άνοιξης σε ένα γευστικό διαιτολόγιο που σχεδίασε η Κάλλια Θ. Γιαννιτσοπούλου, κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος, MSc, MBA, SRD. Το προτεινόμενο εβδομαδιαίο μενού μπορεί να  οδηγήσει σε απώλεια 0,5-2 κιλών την εβδομάδα.

    Περιλαμβάνει αγαπημένες  τροφές της εποχής που μπορούν να καταναλωθούν ευχάριστα. Για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα, παράλληλα με το διατροφικό πρόγραμμα ακολουθήστε και τους εξής κανόνες:

    -Mην παραλείπετε να πίνετε 2-4 λίτρα υγρών ημερησίως. Η σωστή ενυδάτωση συμβάλλει στη ρύθμιση του μεταβολισμού, την αποτοξίνωση, την καλύτερη λειτουργία του εντέρου και τη μείωση της κατακράτησης υγρών.
    -Κινηθείτε όσο μπορείτε: 2-4 ώρες αερόβιας άσκησης την εβδομάδα (περπάτημα, ήπιο τρέξιμο, ελλειπτικό, χορός) θα βοηθήσουν σημαντικά στην τόνωση του μεταβολισμού σας.

    Γυρίστε σελίδα για να δείτε το προτεινόμενο πρόγραμμα διατροφής της ειδικού.

    facebook twitter Instagram