Χάστε (εύκολα) 5 κιλά μέχρι να φύγετε για διακοπές

    Ένα έξυπνο μενού για αδύνατο & σφριγηλό κορμί. Συνδυάστε σωστά τις τροφές, προσέχετε τι τρώτε έξω και φροντίστε να ασκείστε. Μάθετε τον τρόπο να κάψετε λίπος και να αποκτήσετε καλλίγραμμη σιλουέτα.

    Φωτό: belenhostalet/instagram
    <p>Δώστε βάση στις μερίδες του φαγητού σας και φροντίστε να γεμίζετε το πιάτο σας με τροφές από όλες τις ομάδες. Πίνετε άφθονο νερό καθημερινά και μην παραλείπετε τη γυμναστική. Όπως εξηγεί η διατροφοΧάστε (εύκολα) 5 κιλά μέχρι να φύγετε για διακοπές
    <p><strong>Πέμπτη</strong><br /> <strong>Πρωινό:</strong> 1 γιαούρτι 2%, 2 μπισκότα digestive χωρίς ζάχαρη (τριμμένα στο γιαούρτι)<br /> <strong>Σνακ:</strong> 2 ακτινίδια<br /> <strong>Μεσημεριανό:</
    2 / 3

    Δευτέρα
    Πρωινό: ½ ποτήρι φυσικό χυμό ανάμεικτο, ½ τοστ (1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, τυρί χαμηλών λιπαρών, γαλοπούλα βραστή)
    Σνακ: 2 αχλάδια
    Μεσημεριανό: Άσπρο ψάρι ψητό με ½ πατάτα βραστή ή ψητή ή ½ φλιτζ. ρύζι (1 κ.σ. λάδι), 1 σαλάτα πράσινη (1 κ.σ. λάδι)
    Σνακ: 1 μπάρα δημητριακών (μέχρι 100 kcal)
    Βραδινό: 1 γιαούρτι 2% με 6-8 ξηρούς καρπούς και 1 κ.γ. μέλι

    Τρίτη
    Πρωινό: ½ φλιτζ. δημητριακά ολικής άλεσης (χωρίς ζάχαρη), ½ ποτήρι γάλα ελαφρύ
    Σνακ: 1 μήλο, 3 μανταρίνια
    Μεσημεριανό: 1 μερίδα όσπρια σε σαλάτα (φασόλια 120 γραμμ., κολοκυθάκια, μελιτζάνα, ντομάτα, χυμό λεμονιού, κόλιαντρο, 1 κ.σ. ελαιόλαδο)
    Σνακ: 2 ρυζογκοφρέτες Βραδινό: 1 αυγό βραστό, 1 ντομάτα, 1 κ.σ. λάδι, 2 παξιμαδάκια σίκαλης

    Τετάρτη
    Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα, 2 φρυγανιές σίκαλης με 1 κ.γ. μέλι
    Σνακ: 1 πορτοκάλι, 1 μήλο
    Μεσημεριανό: Τονοσαλάτα: 1 μεσαία κονσέρβα τόνο σε νερό, 2 κ.σ. καλαμπόκι και ανάμεικτα λαχανικά (1 κ.σ. λάδι)
    Σνακ: 6 ξηροί καρποί
    Βραδινό: 1 ντάκος με ντομάτα και λίγο κατίκι

    facebook twitter Instagram