Χάστε τα 4 περιττά κιλά απολαυστικά με μεσογειακές νοστιμιές

    Ποντάρετε σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά, ψάρια, ελαιόλαδο, γαλακτοκομικά και όσπρια και δείτε το δείκτη της ζυγαριάς σας να υποχωρεί με τον πιο απολαυστικό τρόπο. 

    Φωτό: @lisahomsy/intagram
    <p><strong>Ενδεικτικό μενού μίας εβδομάδας</strong><br /> <br /> <strong>Δευτέρα</strong><br /> Πρωινό: 1 φλιτζ. άπαχο γάλα, τηγανίτες που θα φτιάξετε με 2 κ.σ. γιαούρτι, 4 κ.σ. φλιτζ. έτοιμο μείγμα γ
    1 / 3

    Πληθώρα επιστημονικών ερευνών απ' όλο τον κόσμο επιβεβαιώνουν τα οφέλη της μεσογειακής διατροφής όχι μόνο για την υγεία, αλλά και για τη σιλουέτα μας. Σ' αυτές τις μελέτες στηρίζεται και το αποτελεσματικό πλάνο της Τζάνις Τζίμπριν. Η γνωστή κλινική διαιτολόγος και συγγραφέας μπεστ σέλερ βιβλίων μάς προτρέπει να εντάξουμε στο μενού μας φρούτα και λαχανικά εποχής, όσπρια, γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά, ψάρια, ξηρούς καρπούς και ελαιόλαδο. Η ίδια ποντάρει σε τρόφιμα με αντιοξειδωτικές ιδιότητες και καλά λιπαρά. Στη δίαιτά της επιτρέπεται, επίσης, η κατανάλωση καφέ και τσαγιού σε λογικές ποσότητες (όχι περισσότερα από 3 φλιτζάνια καθημερινά). Η ειδικός, ωστόσο, συμβουλεύει να γυρίσετε την πλάτη σε προπαρασκευασμένα γεύματα και παχυντικά σνακ. Προσέξτε επίσης να μην ξεπερνάτε τις 1.500 θερμίδες καθημερινά. Μπορείτε να βρείτε ποια είναι η θερμιδική αξία κάθε τροφής κάνοντας κλικ εδώ.
    Γυρίστε σελίδα για να δείτε το εβδομαδιαίο πλάνο που προτείνει η ειδικός:

    facebook twitter Instagram