5 τρόποι να ξυπνήσεις γεμάτη ενέργεια

    Δεν μπορείς να φανταστείς την καθημερινότητά σου χωρίς καφέ; Και όμως αυτά τα tips θα δώσουν ένα boost στον οργανισμό σου.

    Βελτίωσε τη διατροφή σου
    Το χειμώνα λόγω κρύου έχουμε την τάση να υποκύπτουμε στα λιπαρά, ξεχνώντας τις υγιεινές μας συνήθειες. Τις περιόδους έντονης κούρασης και στρες, δοκίμασε καρύδια, αυγά, σαρδέλες, καστανό ρύζι και γενικά τροφές με βιταμίνη Β.

    Πιες νερό
    Η κακή ενυδάτωση του οργανισμού προκαλεί πονοκεφάλους, κούραση, έλλειψη συγκέντρωσης. Μην περιμένεις να διψάσεις.

    Βάλε την άσκηση στη ζωή σου
    Δεν χρειάζεται να κάνεις κάποιο σκληρό πρόγραμμα. Ακόμα και το καθημερινό γρήγορο περπάτημα βοηθά να καθαρίσεις το μυαλό σου, να διώξεις την ένταση, ενώ αυξάνει τις ενδορφίνες.

    Τραγούδησε το αγαπημένο σου κομμάτι
    Έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Journal of Music Therapy, δείχνει πως το τραγούδι ανεβάζει τα επίπεδα ενέργειας στον οργανισμό.

    Ναι στο δεντρολίβανο
    Η ευωδιά αυτού του μυρωδικού βελτιώνει τη νοητική λειτουργία

    facebook twitter Instagram