3 video με διαλογισμό κατά του στρες

    Μια καινούρια μελέτη αποδεικνύει ότι η συγκεκριμένη πρακτική μειώνει τα επίπεδα του άγχους. Οι ειδικοί μάς δείχνουν πώς θα την εφαρμόσουμε.

    Φωτογράφιση: Louis Descamps
    3 video με διαλογισμό κατά του στρες

    Το στρες είναι πολύ ανθυγιεινή συνήθεια. Είναι ο ένοχος πίσω από την αϋπνία, ενώ ευθύνεται και για τον αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης καρδιοπάθειας. Πλέον τα καινούρια επιστημονικά δεδομένα είναι ενθαρρυντικά για τη διαχείρισή του με... απόλυτη ηρεμία. Η μέθοδος του διαλογισμού της επίγνωσης που διδάσκεται και στο πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης φάνηκε, σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιστημονική έκδοση Psychiatry Research, ότι οι άνθρωποι που έμαθαν τεχνικές σε εκπαιδευτικές συνεδρίες αντιδρούν καλύτερα σε στρεσογόνους παράγοντες και έχουν χαμηλότερες τιμές σε δείκτες της φλεγμονής σε σχέση με τους υπόλοιπους. Τι μας συμβουλεύουν; Να καθίσουμε σταυροπόδι, να αποσυνδεθούμε από όσα μας απασχολούν και να μείνουμε στο τώρα.

    1. Διαλογισμός της επίγνωσης από τον καθηγητή Ιατρικής John Kabat Zinn (αγγλικά)
     



    2. Διαλογισμός για 20' (ελληνικά)
     



    3. Διαλογισμός για 10' (ελληνικά)
     

    facebook twitter Instagram