4 σίγουροι τρόποι για να φορέσεις τον Αύγουστο το πιο καυτό μπικίνι

    Αποκτήστε καυτούς, σφιχτούς γλουτούς σε χρόνο ρεκόρ. Δεν θέλει κόπο, αρκεί να μάθετε τις σωστές κινήσεις ανάλογα με το είδος προπόνησης που προτιμάτε. Η γυμνάστρια Ζαν Κλοντ Βακασίν αποκαλύπτει τα μυστικά της.

    <p>To μπικίνι είναι δημιουργία του brand Gooseberry, <a href= https://gooseberryintimates.com/collections/x-gooseberry  target= _blank >gooseberryintimates.com</a></p>

    To μπικίνι είναι δημιουργία του brand Gooseberry, gooseberryintimates.com

    Για τη δρομέα: Βρίσκετε έναν ανηφορικό δρόμο με… υψηλό βαθμό δυσκολίας. Τρέχετε με γρήγορο ρυθμό για 5’ και χαλαρώνετε για 2' περπατώντας. Προσπαθείτε να κάνετε το ίδιο τέσσερις φορές.

    Για τη φαν του γυμναστηρίου: Οι προβολές είναι η πιο hot άσκηση για να σμιλεύσετε πόδια και γλουτούς. Παίρνετε από ένα βαράκι σε κάθε χέρι. Στέκεστε όρθιες με την πλάτη ίσια. Κάνετε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός, ενώ κρατάτε το πίσω πόδι στα δάχτυλα. Κατεβαίνετε όσο πιο χαμηλά μπορείτε, μέχρι τα δύο πόδια να σχηματίσουν ορθές γωνίες, σφίγγοντας παράλληλα τους γλουτούς. Για να δείτε αποτελέσματα χρειάζονται 3 σετ των 15 επαναλήψεων για κάθε πόδι.

    Για τη φαν της γιόγκα: Έρχεστε στη θέση της γάτας. Τεντώνετε το ένα πόδι πίσω. Παίρνετε μια βαθιά ανάσα και εκπνέοντας το λυγίζετε μέχρι να ακουμπήσει στο στήθος. Κάντε 3 σετ των 10 επαναλήψεων για κάθε πόδι.

    Για τη φαν του ΗΙΙΤ: Με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων κάνετε σκουότ (βαθύ κάθισμα). Μόλις φτάσετε στο χαμηλότερο σημείο που μπορείτε, ανεβάζετε ελάχιστα τους γλουτούς και τους ξανακατεβάζετε. Κάνετε ένα μεγάλο άλμα προς τα πάνω και περιστρέφετε το κορμί κατά 90ο. Επαναλαμβάνετε 8 φορές.

    Tip: Οι γραμμωμένοι μυς είναι απαραίτητοι για να χτίσετε σφιχτούς γλουτούς. Εντάξτε στο μενού σας τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη, η οποία ενισχύει τη λειτουργία τους, όπως το αβοκάντο, τα όσπρια, η καρύδα.

    facebook twitter Instagram