4 tips για καυτούς γλουτούς

    Ο personal trainer Στιβ Μέλορ μοιράζεται μαζί μας fitness μυστικά για να αποκτήσουμε σέξυ οπίσθια λίγο πριν φορέσουμε το μπικίνι.

    Ποια είναι η κατάλληλη μέθοδος εκγύμνασης;
    «Επιλέξτε έντονα workouts που περιλαμβάνουν προβολές, καθίσματα, τρέξιμο, βάρη, kickboxing και οτιδήποτε ενεργοποιεί την περιοχή των μηρών».

    Πώς πρέπει να κάνουμε προβολές;
    «Για να πετύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα, οι γλουτοί θα πρέπει να κατεβαίνουν πιο χαμηλά από το ύψος των γονάτων. Μόνο τότε δραστηριοποιούνται οι μύες σε αυτή την περιοχή. Προσοχή, για να αποφύγετε τραυματισμούς, φροντίστε τα γόνατα να μην εξέχουν από τις μύτες των ποδιών».

    Πιλάτες ή γιόγκα;
    «Το πιλάτες σίγουρα αποτελεί μια πολύ καλή άσκηση, όμως δεν έχει επίδραση στους γλουτούς. Αντίθετα η γιόγκα είναι πιο αποτελεσματική. Κάποιες στάσεις, π.χ. της σαύρας και του περιστεριού, εστιάζουν ακριβώς σε αυτό το σημείο και ενισχύουν την ευλυγισία».

    Ασκήσεις για σφιχτούς γλουτούς
    -Δοκιμάστε να ξαπλώσετε μπρούμυτα με τα πόδια ελαφρώς ανοιχτά και τα χέρια παράλληλα στο σώμα. Σηκώστε τα πόδια και σφίξτε τους γλουτούς κάνοντας 15 επαναλήψεις.
    -Περάστε ένα λάστιχο γύρω από τους αστραγάλους. Σταθείτε με τα πόδια ανοιχτά και αρχίστε να περπατάτε έτσι ώστε να νιώθετε πίεση σε αυτό το σημείο.

    Υπάρχει λύση για την κυτταρίτιδα;
    «Σωστή διατροφή και γυμναστική είναι ο μαγικός συνδυασμός για να την καταπολεμήσετε. Και μια συμβουλή σε όλες τις γυναίκες: μη φοβάστε να σηκώνετε βάρη στο γυμναστήριο. Συμβάλλουν στη σύσφιγξη των μυών και την απώλεια λίπους, βοηθώντας σας να απαλλαγείτε από την όψη φλοιού πορτοκαλιού».

    facebook twitter Instagram