4 τρικ για να φορέσεις το μπικίνι

    Αποκτήστε καυτούς, σφιχτούς γλουτούς σε χρόνο ρεκόρ. Δεν θέλει κόπο, αρκεί να μάθετε τις σωστές κινήσεις. Η γυμνάστρια Ζαν Κλοντ Βακασίν αποκαλύπτει τα μυστικά της.

    -Βρίσκετε έναν ανηφορικό δρόμο με… υψηλό βαθμό δυσκολίας. Τρέχετε με γρήγορο ρυθμό για 5’ και χαλαρώνετε για 2' περπατώντας. Προσπαθείτε να κάνετε το ίδιο τέσσερις φορές.

    -Οι προβολές είναι η πιο hot άσκηση για να σμιλεύσετε πόδια και γλουτούς. Παίρνετε από ένα βαράκι σε κάθε χέρι. Στέκεστε όρθιες με την πλάτη ίσια. Κάνετε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός, ενώ κρατάτε το πίσω πόδι στα δάχτυλα. Κατεβαίνετε όσο πιο χαμηλά μπορείτε, μέχρι τα δύο πόδια να σχηματίσουν ορθές γωνίες, σφίγγοντας παράλληλα τους γλουτούς. Για να δείτε αποτελέσματα χρειάζονται 3 σετ των 15 επαναλήψεων για κάθε πόδι.

    -Έρχεστε στη θέση της γάτας. Τεντώνετε το ένα πόδι πίσω. Παίρνετε μια βαθιά ανάσα και εκπνέοντας το λυγίζετε μέχρι να ακουμπήσει στο στήθος. Κάντε 3 σετ των 10 επαναλήψεων για κάθε πόδι.

    -Με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων κάνετε σκουότ (βαθύ κάθισμα). Μόλις φτάσετε στο χαμηλότερο σημείο που μπορείτε, ανεβάζετε ελάχιστα τους γλουτούς και τους ξανακατεβάζετε. Κάνετε ένα μεγάλο άλμα προς τα πάνω και περιστρέφετε το κορμί κατά 90ο. Επαναλαμβάνετε 8 φορές.

    Tip: Οι γραμμωμένοι μυς είναι απαραίτητοι για να χτίσετε σφιχτούς γλουτούς. Εντάξτε στο μενού σας τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη, η οποία ενισχύει τη λειτουργία τους, όπως το αβοκάντο, τα όσπρια, η καρύδα.

     

     

    facebook twitter Instagram