6 workouts για όσες μισούν το τρέξιμο

    Το jogging μετρά χιλιάδες fans αλλά υπάρχουν και αυτοί που δεν μπορούν να σκεφτούν κάτι πιο βαρετό ή, ακόμα χειρότερα, επίπονο. Επειδή καλό είναι η γυμναστική που κάνουμε να μας αρέσει και να μην την βλέπουμε σαν αγγαρεία, σας παρουσιάζουμε τα workout που θα σας κάνουν να ιδρώσετε χωρίς να ανέβετε στον διάδρομο.

    <p>φωτο: <a href= https://www.instagram.com/hannahbronfman/  target= _blank >@hannahfbronfman</a></p>

    φωτο: @hannahfbronfman

    1. Αρκούν 20' στο κωπηλατικό μηχάνημα για ένα σύντομο πρόγραμμα ιδανικό για ζέσταμα που μπορεί να αντικαταστήσει το τρέξιμο στον διάδρομο. Το σίγουρο είναι οτι θα ιδρώσετε και θα νιώσετε ολόκληρο το σώμα σας να γυμνάζεται. Για πρόγραμμα-φωτιά, κάντε διαλείμματα από το κωπηλατικό και προσθέστε ασκήσεις με το βάρος του σώματος.

    2. Οι ασκήσεις με αντίσταση θα τονώσουν και θα γραμμώσουν το σώμα αφού προσθέτουν επιπλέον δυσκολία στις ασκήσεις που ποντάρουν στο βάρος του σώματος. Χρειάζεστε μόνο ένα σετ ειδικά λάστιχα για να βάλετε το workout αυτό στο πρόγραμμά σας ακόμα και αν γυμνάζεστε στο σπίτι.

    3. Βάλτε το περπάτημα στην ζωή σας και τα αποτελέσματα θα σας ανταμείψουν. Οποιαδήποτε μεγάλη βόλτα είναι ένας εύκολος τρόπος να κάψετε τις παραπανίσιες θερμίδες αλλά αν σας αρέσει να δοκιμάζετε τον εαυτό σας σκεφτείτε να κάνετε πεζοπορία σε κοντά σε κάποιο ποτάμι, στο βουνό ή στο δάσος.

    4. Μια ώρα Vinyasa yoga κάνει θαύματα για τους μύες όλου του σώματος, την αποτοξίνωση του οργανισμού και την ψυχική μας ηρεμία. Νόμιζατε ότι η yoga είναι μόνο για χαλάρωση; Δοκιμάστε ένα πιο δυναμικό πρόγραμμα και θα νιώσετε μυικές ομάδες που δεν ξέρατε ότι υπήρχαν.

    5. Τα μαθήματα Barre είναι από τα τελευταία fitness trends και δεν μας κάνει καμία εντύπωση - άλλωστε οι μπαλαρίνες είναι πολύ γυμνασμένες με γραμμωμένα σώματα. Μπορεί να φαίνεται εύκολο αλλά το πρόγραμμα υπόσχεται να μεταμορφώσει την γραμμή μας και να βελτιώσει την στάση του σώματος μας, που τόσο υποφέρεις από την καθιστική ζωή.

    6. Αν έχεις ποδήλατο και την δυνατότητα να βγείς βόλτα με ασφάλεια δεν έχεις καμία δικαιολογία που δεν το κάνεις ήδη. Θα αλλάξεις παραστάσεις, θα πάρεις αέρα και θα γυμναστείς. Αν δεν έχεις αυτή την επιλογή ανέβα στο ποδήλατο του γυμναστηρίου και κάνε πετάλι στους ρυθμούς της μουσικής που σε ξεσηκώνει!
     

    facebook twitter Instagram