8 λάθη που κάνεις στο γυμναστήριο

    Αν δεν βλέπεις το επιθυμητό αποτέλεσμα στο σώμα σου ή αν νιώθεις τις δυνάμεις σου να μειώνονται, τότε πρέπει να διορθώσεις κάποιες από τις συνήθειές σου.

    8 λάθη που κάνεις στο γυμναστήριο

    1. Το παρακάνεις με την προπόνηση, ειδικά τους πρώτους μήνες. Μην ξεχνάς όμως πως το σώμα χρειάζεται χρόνο να προσαρμοστεί, διαφορετικά εξαντλείται και εσύ γίνεσαι επιρρεπής σε τραυματισμούς.

    2. Δεν ξεκουράζεσαι και προσπαθείς να πηγαίνεις στο γυμναστήριο όσο πιο συχνά μπορείς. Το σώμα και οι αρθρώσεις όμως έχουν ανάγκη και από χαλάρωση.

    3. Δεν έχεις σωστή τεχνική ή δεν ακολουθείς πιστά τις οδηγίες του γυμναστή σου και έτσι μπορεί να προκαλέσεις τραυματισμό στο σώμα σου.

    4. Προσπαθείς να μοιάσεις στους άλλους. Κάθε σώμα όμως είναι διαφορετικό, οπότε το σημαντικό είναι να επικεντρωθείς στον εαυτό σου.

    5. Επαναλαμβάνεις συνεχώς το ίδιο πρόγραμμα. Οι ειδικοί μας συμβουλεύουν όμως πως πρέπει να εκπλήσσουμε τους μυς μας για να δούμε αποτέλεσμα στο κορμί μας.

    6. Παραλείπεις το ζέσταμα, έτσι όμως αυξάνεις την πιθανότητα για τραυματισμό.

    7. Δεν ενυδατώνεις τον οργανισμό σου.

    8. Ξεχνάς τις διατάσεις πριν, μετά αλλά και κατά τη διάρκεια της άσκησης.

    facebook twitter Instagram