Δεν φαντάζεστε πόσο αποτελεσματικό είναι αυτό το 10' πρόγραμμα γυμναστικής στο σπίτι

    Λίγα μόλις λεπτά την ημέρα αρκούν για να απαλλαγούμε από τα περιττά κιλά και να αποκτήσουμε ένα σφιχτό και γραμμωμένο σώμα. Το μυστικό είναι οι ασκήσεις για τον κορμό.
     

    <p><strong>Ο κορμός πάνω από όλα</strong> Κατά τις δύο ειδικούς, οι πιο βασικές ασκήσεις για ένα καλοσχηματισμένο και δυνατό σώμα είναι εκείνες που γυμνάζουν τον κορμό. Αυτή η περιοχή περιλαμβάνε
    1 / 12

    φώτο: pinterest.com

    Έλλειψη χρόνου και διάθεσης είναι τα βασικά εμπόδια που μας κρατούν μακριά από την άσκηση. Πιστεύουμε ότι οι σέξυ κοιλιακοί και οι σφιχτοί γλουτοί έρχονται μόνο μετά από ατέλειωτες ώρες προπόνησης στο γυμναστήριο ή το γήπεδο. Η εντατική προσπάθεια όμως δεν είναι μονόδρομος. Υπάρχει τρόπος να εκμεταλλευτούμε τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο μας για να γυμνάσουμε το σώμα και ταυτόχρονα να δούμε τα οφέλη της άσκησης να φαίνονται σε αυτό. Αυτής της λογικής είναι οι Αμερικανίδες Τζέσικα Σμιθ και Λιζ Νεπόρεντ, συγγραφείς του βιβλίου The Thin in 10 Weight-Loss Plan: Transform Your Body and Life in Minutes a Day (Το πρόγραμμα των 10΄ για απώλεια βάρους: Mεταμορφώστε το σώμα και τη ζωή σας σε λίγα λεπτά την ημέρα, εκδ. Sunrise River Press). Σε αυτό αναλύουν τη φιλοσοφία τους, η οποία αποτελεί μια καλή εναλλακτική για όσες αναζητούν εύκολες και πρακτικές λύσεις για άμεση απώλεια κιλών και σωστή εκγύμναση. Και μάλιστα παραμένοντας στην άνεση του σπιτιού τους. Η Σμιθ είναι personal trainer και μία από τις πιο διάσημες επαγγελματίες στο χώρο της άσκησης στις ΗΠΑ, ενώ τα DVDs της έχουν πουλήσει πάνω από 7 εκατ. αντίτυπα μέχρι σήμερα. Η Νεπόρεντ είναι κι εκείνη γυμνάστρια και μέλος του Αμερικανικού Συμβουλίου για την Άσκηση, ενός από τους πιο έγκυρους φορείς για την απώλεια βάρους. Φυσικό ήταν το βιβλίο τους να γίνει πολύ γρήγορα η νέα βίβλος των φαν της άσκησης. Σε χρόνο ρεκόρ Σύμφωνα με τις ειδικούς, τα πιεσμένα ωράρια, πρόβλημα των περισσότερων γυναικών της σύγχρονης εποχής, δεν πρέπει να αποτελεί εμπόδιο. «Τα παράπονα πολλών ανθρώπων για τις φορτωμένες από υποχρεώσεις μέρες τους μας οδήγησαν να φτιάξουμε ένα πρόγραμμα για απώλεια βάρους με μόλις 10΄ γυμναστική. Κάθε άσκηση είναι σχεδιασμένη να καίει το περιττό λίπος και να γυμνάζει το σώμα σε 600'» αναφέρουν οι ίδιες. Δέκα λεπτά είναι το ιδανικό διάστημα για τα πάντα! Μελέτες σε Καναδά, Νορβηγία και ΗΠΑ έδειξαν πως οι δεκάλεπτες ασκήσεις μπορούν να αποδειχτούν ιδιαίτερα αποτελεσματικές όσον αφορά την απώλεια κιλών και τη διατήρηση του ιδανικού βάρους. Μια ανάλογη μελέτη πραγματοποίησαν και οι δύο συγγραφείς του βιβλίου σε μία ομάδα πενήντα γυναικών ηλικίας από 25 έως 65 με διαφορετικές αναλογίες. Όλες τους ακολούθησαν τη μέθοδο του The Thin in 10 για δώδεκα εβδομάδες. Οι κριτικές που άκουσαν οι υπεύθυνες ήταν θετικές και, το πιο σημαντικό, ακόμα και μετά τη λήξη του πιλοτικού προγράμματος σχεδόν όλες οι εθελόντριες κατάφεραν να διατηρήσουν το βάρος τους. Όπως αναφέρει μία από αυτές, το workout έγινε μέρος της ζωής της. Η ίδια λέει χαρακτηριστικά: «Το χρονικό όριο με έκανε να δεσμευτώ απέναντι στο πλάνο. Με διευκόλυνε το γεγονός ότι ήξερα πως είχα 10΄ στη διάθεσή μου. Γνώριζα πως θα τα καταφέρω. Και τελικά είχα τόση ενέργεια ώστε έκανα γυμναστική τα διπλάσια λεπτά». Το πρόγραμμα των 10΄ αποτελείται από έντονες, αλλά απλές ασκήσεις, που γυμνάζουν όλες τις ομάδες μυών στο σώμα. Συμβάλλουν στην καύση του λίπους και των θερμίδων. Η φιλοσοφία τους βασίζεται στην ενδυνάμωση των μυών και κυρίως εκείνων του θώρακα και της κοιλιάς με συνεχόμενα ροκανίσματα και πουσάπ.

    facebook twitter Instagram