Επιθυμείς να αποκτήσεις τα καυτά πόδια της Rosie Huntington; (δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο)

    Μάθετε τις τοπ ασκήσεις για να αποκτήσετε καλλίγραμμα και λεπτά άκρα χωρίς να ιδρώσετε στο γυμναστήριο.

    Κείμενο: Γιώτα Μαστρογιαννοπούλου
    <p>Με τα χέρια πίσω από τα αυτιά και τα πόδια στο άνοιγμα της λεκάνης λυγίζετε τα γόνατα μέχρι οι μηροί να βρεθούν παράλληλα με το έδαφος. Μένοντας σε αυτή τη θέση προσπαθείτε να πλησιάσετε το δεξί γό
    1 / 5

    φώτο: pinterest.com

    Το μυστικό δεν είναι η καθημερινή προπόνηση, αλλά οι στοχευμένες κινήσεις που βοηθούν στη μείωση πόντων στους μηρούς και στην καύση του λίπους. Τα άκρα μας διαθέτουν πολλές μυϊκές ομάδες, όπως οι τετρακέφαλοι, οι προσαγωγοί, οι οπίσθιοι μηριαίοι και οι κνημιαίοι, οι οποίες πρέπει να είναι δυνατές γιατί στηρίζουν όλο το κορμί.

    Η σταρ του μόντελινγκ Ρόζι Χάντινγκτον εμπιστεύτηκε τα ατελείωτα πόδια της στη διάσημη γυμνάστρια Σιμόν ντε λα Ρου. Η διαφορά ήταν ορατή σε τρεις μόλις εβδομάδες. Οι μηροί και οι γάμπες της απέκτησαν μια ιδιαίτερα θηλυκή γράμμωση, χωρίς να δείχνουν μυώδεις. Δοκιμάστε τις παρακάτω κινήσεις που συστήνει η Ντε λα Ρου και ακολουθήστε τη στο Instagram/bodybysimone για ακόμα περισσότερα tips.

    facebook twitter Instagram