Γυμναστείτε κάνοντας τις δουλειές του σπιτιού

    Αν δεν έχετε χρόνο να πηγαίνετε συχνά στο γυμναστήριο, δείτε τις υποχρεώσεις σας σαν ένα ακόμη πρόγραμμα fitness. 

    Θέλετε να χάσετε κιλά, αλλά τις περισσότερες μέρες της εβδομάδας είστε τόσο πολυάσχολοι που μια επίσκεψη στο γυμναστήριο μοιάζει πολυτέλεια; Εκμεταλλευτείτε κάθε ευκαιρία που σας δίνεται μέσα στο 24ωρο για κίνηση, όπως οι παρακάτω δραστηριότητες, που μπορούν να γίνουν ένας καλός σύμμαχός σας για να αποκτήσετε το σώμα που ονειρεύεστε:

    1. Ψώνια. Είτε κάνετε τις αγορές της εβδομάδας στο σουπερμάρκετ της γειτονιάς είτε αναζητάτε ένα καινούριο ζευγάρι παπούτσια, στη διάρκειά τους μπορεί να κάψετε μέχρι 200 θερμίδες την ώρα. Ιδανικά, παρκάρετε μακριά από το κατάστημα και περπατήστε μέχρι εκεί ή επισκεφτείτε το με τα πόδια. Επίσης, σε ένα πολυκατάστημα χρησιμοποιήστε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ.

    2. Καθάρισμα σπιτιού. «Αγγαρείες» όπως το σκούπισμα και το ξεσκόνισμα καίνε περίπου 150 θερμίδες την ώρα. Βάλτε λοιπόν μουσική, πάρτε τη σκούπα και δείτε την όλη διαδικασία σαν ένα καλό workout.

    3. Μαγείρεμα. Όλες οι δουλειές στην κουζίνα, από το πλύσιμο των πιάτων μέχρι το κόψιμο των λαχανικών, καίνε περίπου 140 θερμίδες την ώρα. Για να γυμνάσετε περισσότερο τους μυς των χεριών, αφήστε στην άκρη το μίξερ και χτυπήστε ένα μείγμα με την κουτάλα.

    4. Πλύσιμο αυτοκινήτου. Είναι μια σούπερ άσκηση, που καίει γύρω στις 270 θερμίδες την ώρα! Προσθέστε μερικά τεντώματα της γάμπας για να καθαρίσετε την οροφή του και μερικά σετ από καθισματάκια (squats) για να πλύνετε τους τροχούς, και τα καλλίγραμμα πόδια είναι εξασφαλισμένα.

    facebook twitter Instagram