Γυμνάζεστε εντατικά αλλά δεν βλέπετε αποτελέσματα; (ξέρουμε τι φταίει!)

    Ασκείστε αλλά παρ' όλα αυτά παίρνετε κιλά και έχετε ακόμη την κοιλίτσα που θέλατε να χάσετε; Μάθετε τι μπορεί να κάνετε λάθος.

    <p><em>φώτο: <a href= https://gr.pinterest.com/pin/82824080632427246/  target= _blank >pinterest.com</a></em></p>

    φώτο: pinterest.com

    Τι φταίει και...

    ...δεν αδυνατίζετε: Γυμνάζεστε σχεδόν καθημερινά εδώ και τέσσερις μήνες, αλλά ακόμη δεν έχετε χάσει τα περιττά κιλά. Εξαρτάται από το τι κάνετε στο γυμναστήριο. Για παράδειγμα, το ποδήλατο είναι άψογο για να σμιλέψετε τα πόδια, να χαλαρώσετε από το στρες και να τονώσετε τους μυς. Όμως δεν ενδείκνυται για αδυνάτισμα. Συνδυάστε το λοιπόν με ασκήσεις αντοχής, όπως ελλειπτικό μηχάνημα για 45'.

    ...πήρατε κιλά: Προφανώς τρώτε πιο πολύ απ' όσο νομίζετε. Μήπως μετά το γυμναστήριο πεινάτε και καταναλώνετε περισσότερο φαγητό; Διαφορετικά μπορεί να κάνετε πολλά βάρη με αποτέλεσμα να έχει αυξηθεί αρκετά η μυϊκή σας μάζα.

    ...έχετε ακόμη κυτταρίτιδα: Η τακτική προπόνηση είναι ωφέλιμη για το σώμα, αλλά δύσκολα επιδρά στην κυτταρίτιδα. Προσθέστε λοιπόν ασκήσεις όπως το τρέξιμο, η ζούμπα, τα καθίσματα. Παράλληλα προσέξτε τη διατροφή σας. Πίνετε αρκετό νερό και αποφεύγετε τις αλμυρές και τις λιπαρές τροφές.

    ...Το σώμα δεν είναι γραμμωμένο: Για να σχηματιστούν οι μύες, πρέπει να δώσετε έμφαση στη διατροφή σας. Ειδικότερα, σε κάθε γεύμα είναι απαραίτητο να καταναλώνετε πρωτεΐνες συνδυαστικά με κάτι άλλο. Πολύ χρήσιμο είναι να προγραμματίσετε ένα εβδομαδιαίο μενού. Επίσης θα χρειαστεί να χάσετε το περιττό λίπος, αν υπάρχει.

    ...δεν έχετε επίπεδη κοιλιά: Εστιάστε σε ασκήσεις για κοιλιακούς και κάντε διάδρομο. Φροντίστε ωστόσο να τις εναλλάσσετε. Όταν επαναλαμβάνετε το ίδιο πρόγραμμα, δεν γυμνάζονται καλά οι μύες και έτσι δεν σημειώνετε πρόοδο. Επίσης, προσέξτε τη διατροφή σας. Μήπως καταναλώνετε αρκετά λιπαρά και γλυκά;

    facebook twitter Instagram