Jennifer Lopez: Αυτό είναι το workout της για καυτό κορμί

    Πώς καταφέρνει στα 48 να δείχνει πιο σέξυ και σμιλεμένη απ’ ό,τι στα 20; Μάθαμε το πρόγραμμά της, που διαρκεί μόνο 32'.

    Jennifer Lopez: Αυτό είναι το workout της για καυτό κορμί

    Η τραγουδίστρια δεν προσπάθησε ποτέ να γίνει skinny. Οι πλούσιες καμπύλες της ήταν πάντα το ατού της, γι’ αυτό και τις εμπιστεύτηκε στον προπονητή των μοντέλων David Kirsch. Με τη θαυματουργή μέθοδό του, η σταρ κατάφερε να χτίσει ιδιαίτερα σφιχτό κορμί και six pack, κόβοντας ακόμα περισσότερο την ανάσα με τα καυτά body που επιλέγει στη σκηνή.

    Τα μυστικά του trainer: Η μέθοδος Express Workout του David Kirch διαρκεί μόνο 32’, αρκούν όμως για να γυμνάσουν εντατικά όλο το σώμα. Χρησιμοποιώντας ιμάντες TRX, η σταρ κάνει βαθιά καθίσματα που γραμμώνουν τα πόδια, ασκήσεις ενδυνάμωσης για την πλάτη και τα χέρια και φυσικά κοιλιακούς. Οι ιμάντες επιτρέπουν μεγαλύτερη σταθερότητα, ώστε οι ασκήσεις να γίνονται ακόμα πιο στοχευμένα. Μια άλλη χαρακτηριστική άσκηση είναι το “περπάτημα του πλατύποδα”, περπάτημα δηλαδή με τα πόδια σε βαθύ σκουώτ. Ακόμα, η γνωστή σε όλους σανίδα και τα πους-απς, γίνονται ακόμα πιο εντατικά χάρη στα βαράκια στα οποία στηρίζονται τα χέρια.

    Diet Tip: Τρώει καθημερινά φρέσκα λαχανικά όπως σπαράγγια, λαχανάκια βρυξελλών, πίνει ροφήματα με πρωτεΐνη και γάλα από κινόα. Ενυδατώνει τον οργανισμό της με άφθονο νερό, κυρίως πριν την άσκηση.

    Δείτε το workout της και εφαρμόστε το πέντε φορές την εβδομάδα. Στο @davidkirsch μπορείτε να ανακαλύψετε και περισσότερες συμβουλές.

    facebook twitter