Καυτοί γλουτοί: Απόκτησέ τους σε μόλις 21 μέρες με τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις

    4 ματ ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στην ησυχία του σπιτιού σου, προκειμένου να αποκτήσεις άψογο κορμί!

    <p><em>φώτο: <a href= https://www.instagram.com/pamela_rf/  target= _blank >@pamela_rf</a></em></p>

    φώτο: @pamela_rf

    Ονομάζεται Lazy-Girl workout (γυμναστική για... τεμπέλες) και απευθύνεται σε όσες θέλουν να έχουν σφιχτά και σέξυ οπίσθια, αλλά βαριούνται να περνούν ατελείωτες ώρες στα γυμναστήρια. Πρόκειται για ολιγόλεπτες ασκήσεις τις οποίες μπορείς να κάνεις στο σπίτι σου, σε όποιο χώρο θέλεις και όποτε το επιθυμείς.
    Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα καλό στρώμα γυμναστικής και το... πάτωμα. Άλλο ένα καλό που έχει το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι ότι δεν είναι απαραίτητο να στέκεσαι όρθια. Γυμναστική για τα κορίτσια που τα θέλουν όλα χωρίς να ξοδέψουν άπλετο χρόνο, άλλωστε, είπαμε ότι είναι. Ακολούθησε τις οδηγίες και θα δεις σε λίγο καιρό τους γλουτούς σου να αλλάζουν. Προτού ξεκινήσεις βέβαια καλό είναι να συμβουλευτείς το γιατρό σου.

    Bird Dog
    Πρόκειται για μια από τις πιο δύσκολες αλλά αποτελεσματικές ασκήσεις. Κάτσε στα τέσσερα πάνω στο στρώμα έχοντας τον κορμό σου σε ευθεία. Ξεκίνησε σαν να ετοιμάζεσαι για τα γνωστά πουσάπ. Σήκωσε ψηλά το δεξί πόδι και το αντίθετο χέρι, κάτι που θα σε αναγκάσει να βάλεις δύναμη για να κρατήσεις ισορροπία και να μην πέσεις κάτω. Μείνε λίγο και επανάλαβε από την άλλη πλευρά.
    Πάρε μια γεύση μέσα από το παρακάτω βίντεο:

    Clam Shell
    Ξάπλωσε στο στρώμα ανάσκελα από την αριστερή πλευρά ακουμπώντας με τον αγκώνα στο πάτωμα και έχοντας λυγισμένα τα πόδια σε γωνία 45ο, σαν όστρακο δηλαδή. Πάρε εισπνοή και με την εκπνοή άνοιξε το γόνατο, έχοντας ωστόσο τις φτέρνες ενωμένες. Εισέπνευσε καθώς κλείνεις το γόνατο και επέστρεψε στην αρχική θέση.
    Πάρε μια γεύση μέσα από το βίντεο:

    Single-leg Bridge
    Μια άσκηση που στοχεύει στους γλουτιαίους και τα ψωμάκια. Ξάπλωσε ανάσκελα με τα χέρια παράλληλα με το σώμα σου και τα γόνατα λυγισμένα στην ευθεία της κάθε φτέρνας. Τέντωσε στον αέρα σε ευθεία το δεξί πόδι και με λυγισμένο το αριστερό δώσε ώθηση ώστε να ανασηκωθεί το σώμα σου. Σφίξε τους γλουτιαίους για να στηριχτείς και να ισορροπήσεις σε αυτή τη στάση για λίγο. Επέστρεψε αργά στην αρχική θέση (χωρίς να αφήσεις το τεντωμένο πόδι να αγγίξει το πάτωμα). Επανάλαβε από την άλλη πλευρά.
    Πάρε μια γεύση μέσα από το βίντεο:

    Στάση της Superwoman
    Φαντάσου ότι είσαι μια σουπεργούμαν ξαπλωμένη μπρούμυτα. Σήκωσε ταυτόχρονα τα χέρια και τα πόδια σου ψηλά. Κράτησέ τα για λίγα δευτερόλεπτα. Επανάλαβε. Αν έχεις ευαισθησία στη μέση κάνε τη συγκεκριμένη άσκηση προσεκτικά. Αν αισθανθείς ενόχληση, σταμάτα.
    Πάρε μια γεύση μέσα από το βίντεο:

    facebook twitter Instagram