Μάθαμε το workout της Alicia Vikander για κορμί σούπερ ηρωίδας

    Για το ρόλο της Lara Croft, η Σουηδή ηθοποιός έχτισε κοιλιακούς που κόβουν πραγματικά την ανάσα. Αυτό είναι το πρόγραμμά της.

    της Γιώτας Μαστρογιαννοπούλου
    <p>Η Σουηδή ηθοποιός όχι μόνο έκλεψε την καρδιά του hot Michael Fassbender και τον παντρεύτηκε στην  Ίμπιζα, αλλά ετοιμάζεται να κατακτήσει και τους φαν των ταινιών δράσης με τις ριψοκίνδυνες φιγ<p>Η Σουηδή ηθοποιός όχι μόνο έκλεψε την καρδιά του hot Michael Fassbender και τον παντρεύτηκε στην  Ίμπιζα, αλλά ετοιμάζεται να κατακτήσει και τους φαν των ταινιών δράσης με τις ριψοκίνδυνες φιγ
    <p><strong>Μια ημέρα από το πρόγραμμά της</strong><br /> -30' διάδρομος την ημέρα με 1' περπάτημα και 1' τρέξιμο εναλλάξ.<br /> -10 πιέσεις στήθους με βαράκια, 10 πιέσεις έχοντας την πλάτη
    2 / 3

    Τα μυστικά του trainer
    Η προετοιμασία της Alicia Vikander ξεκίνησε επτά μήνες πριν τα γυρίσματα. Το πρόγραμμά της περιλάμβανε καθημερινά άρση βαρών με μπάρα (6 μέρες την εβδομάδα), ορειβασία σε τοίχο (3 φορές την εβδομάδα), μποξ και MMA (συνδυασμός πολεμικών τεχνών όπως Mai Thai, Jiu Jitsu, kickboxing, πάλη, 4 φορές την εβδομάδα). Μετά από δύο μήνες σκληρής προπόνησης, στα παραπάνω προστέθηκαν και 30’ έντονης λειτουργικής αερόβιας άσκησης το πρωί και άλλα 45’ το απόγευμα, με προβολές, βαθιά καθίσματα, σανίδες και κοιλιακούς. Πλέον, η εντυπωσιακή ηθοποιός μπορεί να κάνει πους-απς χτυπώντας παλαμάκια στον αέρα.  «Πρέπει να μάθεις πώς λειτουργεί το σώμα σου. Δεν μπορούσα ποτέ να σηκώσω το βάρος μου. Τώρα όμως νιώθω μια μεγάλη απελευθέρωση», σχολιάζει η ίδια.

    Diet Tip
    Το μενού της περιέχει πια μόνο οργανικά τρόφιμα και λαχανικά. Καταναλώνει ξηρούς καρπούς, κρέας ή κοτόπουλο ελευθέρας βοσκής, φρέσκο ψάρι, τέμπε (προϊόν σόγιας), τόφου και πηγές καλών λιπαρών όπως το ελαιόλαδο και το αβοκάντο ή ιχθυέλαιο επειδή είναι πλούσιο σε Ω-3. Επιλέγει τροφές που δεν έχουν υποστεί επεξεργασία, δεν έχουν καθόλου χρώμα και δεν περιέχουν χημικά, ούτε αλάτι.

    facebook twitter Instagram