Μάθαμε το workout της Alicia Vikander για κορμί σούπερ ηρωίδας

    Για το ρόλο της Lara Croft, η Σουηδή ηθοποιός έχτισε κοιλιακούς που κόβουν πραγματικά την ανάσα. Αυτό είναι το πρόγραμμά της.

    της Γιώτας Μαστρογιαννοπούλου
    <p><strong>Τα μυστικά του trainer</strong><br /> Η προετοιμασία της Alicia Vikander ξεκίνησε επτά μήνες πριν τα γυρίσματα. Το πρόγραμμά της περιλάμβανε καθημερινά άρση βαρών με μπάρα (6 μέρες την εβδο
    3 / 3

    Μια ημέρα από το πρόγραμμά της
    -30' διάδρομος την ημέρα με 1' περπάτημα και 1' τρέξιμο εναλλάξ.
    -10 πιέσεις στήθους με βαράκια, 10 πιέσεις έχοντας την πλάτη γυρισμένη σε μια καρέκλα και τα χέρια στις άκρες, 10 άρσεις με βαράκια με τα χέρια τεντωμένα εμπρός, 10 άρσεις με τα χέρια τεντωμένα επάνω (επαναλαμβάνετε για 3 γύρους)
    -10 πους-απς, 10 άρσεις του σώματος με στήριξη στους καρπούς (3 γύροι)
    -10 βαθιά καθίσματα, 10 καθίσματα με άλμα στον αέρα, στήριξη στο κάθε πόδι για 15'' (3 γύροι)
    -50 κοιλιακοί, 25 ψαλίδια με το σώμα ξαπλωμένο ανάσκελα, 20 άρσεις ποδιών με το σώμα ανάσκελα, ταυτόχρονη άρση ποδιών και χεριών και στήριξη σε αυτή τη θέση για 15'' (3 γύροι)
    -στήριξη σε σανίδα για 1'.

    facebook twitter