Μάθαμε το workout της Kendall Jenner

    Αυτό είναι το πρόγραμμα που ακολουθεί η σταρ για να διατηρεί το αψεγάδιαστο σμιλεμένο κορμί της.

    Μάθαμε το workout της Kendall Jenner

    1. Σανίδα με στήριξη στους αγκώνες για 30''.

    2. Σανίδα με στήριξη στους καρπούς για 30''.

    3. Πλαϊνή σανίδα με στήριξη στον ένα αγκώνα για 15''.

    4. Πλαϊνή σανίδα με στήριξη στον ένα αγκώνα. Άρση του αντίθετου ποδιού και χεριού μέχρι ο αγκώνας να ακουμπήσει το γόνατο. Κάνετε 5 επαναλήψεις για κάθε πλευρά.

    5. Σανίδα με στήριξη στους αγκώνες, σηκώνοντας εναλλάξ το κάθε πόδι για 15''.

    6. Σανίδα με στήριξη στους αγκώνες. Φέρνετε εναλλάξ το κάθε γόνατο από το πλάι μέχρι να ακουμπήσει τον αγκώνα. Κάνετε 5 επαναλήψεις για κάθε πλευρά.

    7. 20 απλοί κοιλιακοί.

    8. Πλάγιοι κοιλιακοί για 30''.

    9. Κοιλιακοί με τα πόδια τεντωμένα προς τα πάνω για 20''.

    10. Κοιλιακοί με τα πόδια οκλαδόν για 20''.

    11. Πλάγιοι κοιλιακοί με τα πόδια λυγισμένα στον αέρα σε ορθή γωνία για 15 επαναλήψεις.

    12. Άρσεις ποδιών. Κάνετε 15 επαναλήψεις για κάθε πόδι.

    facebook twitter Instagram